Multikabels

Wappie909

Aanhangels van de Lies
Nou eindelijk gaat het er van komen, ga van de week ff 4 patchbay's aanschaffen, maar nu wil ik er het liefst een stuk of 12 mulitkabels (8Jack) bij. Maar nou wil ik eerst ff weten of er nog enig verschil zit in bepaalde merken multikabel. en.. Hoe zit het met de kwaliteit van de multikabel ten opzichte van gewone kabels, verlies je ook niet veel signaal met al die multikabels en patchkabels ect.. EN waar kan ik ze heb beste kopen, aangezien de meeste kabels inkoop geen reet kosten, zijn er misschien mensen die die kabels voor heel weinig aan mij kunnen verkopen:okdan: :biertje: :doei:

koop kabels van goede kwaliteit en ja die kosten duur

let ook op de pluggen dat ze goed hard zijn want ik heb met goedkope kabels al div malen gehad dat er een gedeelte van een plug afbrak bij het uithalen van en kabel uit een synth
hoe voorzichtig je ook doet goedkope kabels lijken niet ok te zijn

maar je een vaste opstelling dan kan je het wel overwegen

Het is de bedoeling dat ik alleen de kabels van het mengpaneel en van mijn spullen in mijn 19" rack, (Versterker+Comp. + FX) naar de Patchbays doe. Van mijn drumcomputers en Synths hou ik de kabels waar ze nu mee op mijn mengpaneel zitten.

Ik heb 2 keer 8 van Hosa. Ziet er op zich wel solide uit, voelen ook zo tot nu toe. Waren ook niet echt goedkoop.

Niet van Hosa. Maar dan zou ik hem gewoon zelf gaan maken, je pakt gewoon 64 dezelfde kabels en je doet daar een stuk van die stof met klittenband omheen.

Geen fabrikant die het risico neemt met zoveel kabels te bliven zitten.

Back