Hoe worden Plug-Ins gemaakt? (docu)

Achter de schermen my ass!
Ik zie alleen maar een grote verzameling van bla blaaa bla blaaaa enz enz.
Niks te zien van enige programming.

Trouwens van mening dat de waves plugs lang zo briljant niet zijn als ze denken.

Pff.

Ga jij uitleggen hoe je complexe algoritmes maakt dan aan de consument? Niemand die het begrijpt en er behoefte aan heeft. Ok een deel commerciƫle intentie hier zeker maar daarom niet even interessant om te kijken.

0z595LU.png

Da's geen IDE, da's http://www.hackertyper.com/

Trouwens van mening dat de waves plugs lang zo briljant niet zijn als ze denken.

Daar ben ik het voor een groot deel mee eens. Gelukkig is de tijd van de monopoly van Waves in de plugin markt voorbij. Dat laten ze zelf ook wel sterk blijken aan het feit dat ze iedere week sales hebben (verlaag dan gewoon de prijzen van je plugins).

Het zijn prima plugins, maar er zijn veel competitors bijgekomen in de afgelopen jaren. Veel erg goede plugins voor een lagere prijs en geen nasty Waves Update Plan die jaarlijks betaald moet worden om in aanmerking te komen voor (vaak) kleine updates van het product.

Heb tegenwoordig alleen nog maar Trans X en MaxxBass van Waves.

Veel Waves plugins doen ook niet precies wat ze beloven, unity gain klopt ook vaak niet en er zijn extra processen aan de gang waarvan je niet weet wat precies.. Er zijn best een paar leuke ontwikkelaars die goedkope of zelfs gratis plugins maken die echt de moeite waard zijn, zonder al die marketing blabla waar Waves bekend om is.

Enkele Waves plugins vind ik wel leuk: Kramer Pie, Reel ADT, Puigchild, SSL compressor.

Back