Jaspersplace
Stamgast
Sub Phatty, Focusrite 18i8, Mini Kaoss Pad 2S, Volca Bass/Keys/Beats KA-350 |garantie
In verband met het grotendeels stopzetten van mijn muziekhobby verkoop ik een aantal spullen:
- Moog Sub Phatty, overgenomen van een forumlid. In prima staat.
619 euro
- Focusrite 18i8, gekocht 14-05-2014, 3 jaar garantie + gratis procab jacks
199 euro
- Behringer XENYX 1202FX + adapter, gekocht 30-10-2014, 3 jaar garantie
49 euro
- Korg Mini Kaoss Pad 2S, de nieuwste versie. Leuk voor de Volca Bass bijv.
99 euro
- Volca Bass
89 euro
- Volca Keys
89 euro
- Volca Beats
89 euro
- Volca KA-350 adapter (2x), met garantie
9 euro
- Volca Ikea stand (2x), erg praktisch en staat heel mooi.
14 euro
---
Alles stof- en rookvrij, en in zeer goede staat. Zo goed als nieuw met de originele doos + de meeste met garantie & factuur erbij. Op te halen vlak boven Groningen of kan zeer goed verpakt verzonden worden.
De Focusrite heeft op bovenkant een paar krasjes, de Behringer mixer heeft daarop gestaan, en ik had te laat door dat die krasjes veroorzaakte. Daarom wat goedkoper dan normaal. Is verder helemaal top en ook met 3 jaar garantie. Ik doe er gratis 2 procab jacks bij.
Geen ruilvoorstellen aub, aangezien ik er mee stop. Graag geen onzin biedingen, de prijzen zijn al heel scherp.
Foto's:
Alle foto's van oa. de volca's etc. staan hier
Meer foto's: http://imgur.com/a/PP3qB
-
-
-
-
In verband met het grotendeels stopzetten van mijn muziekhobby verkoop ik een aantal spullen:
- Moog Sub Phatty, overgenomen van een forumlid. In prima staat.
619 euro
- Focusrite 18i8, gekocht 14-05-2014, 3 jaar garantie + gratis procab jacks
199 euro
- Behringer XENYX 1202FX + adapter, gekocht 30-10-2014, 3 jaar garantie
49 euro
- Korg Mini Kaoss Pad 2S, de nieuwste versie. Leuk voor de Volca Bass bijv.
99 euro
- Volca Bass
89 euro
- Volca Keys
89 euro
- Volca Beats
89 euro
- Volca KA-350 adapter (2x), met garantie
9 euro
- Volca Ikea stand (2x), erg praktisch en staat heel mooi.
14 euro
---
Alles stof- en rookvrij, en in zeer goede staat. Zo goed als nieuw met de originele doos + de meeste met garantie & factuur erbij. Op te halen vlak boven Groningen of kan zeer goed verpakt verzonden worden.
De Focusrite heeft op bovenkant een paar krasjes, de Behringer mixer heeft daarop gestaan, en ik had te laat door dat die krasjes veroorzaakte. Daarom wat goedkoper dan normaal. Is verder helemaal top en ook met 3 jaar garantie. Ik doe er gratis 2 procab jacks bij.
Geen ruilvoorstellen aub, aangezien ik er mee stop. Graag geen onzin biedingen, de prijzen zijn al heel scherp.
Foto's:
Alle foto's van oa. de volca's etc. staan hier
Meer foto's: http://imgur.com/a/PP3qB
-
-
-
-