• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

777 ruil tegen 303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kun je wat meer vertellen over de staat? Welke OS versie heeft ie?
Kun je hem ook als midi/cv converter gebruiken of geldt dat alleen voor de patterns?

De 777 is in nieuw staat, heeft nooit de studio verlaten.

INPUTS: midi in, control voltage in, gate in, accent in, filter in, 12v AC adaptor input
OUTPUTS: midi out, cv out, gate out, accent out, audio output

Het OS is de eerste denk ik V01, maar dat moet ik ff checken

Voor alle andere details check ff op http://www.future-retro.com/

het wordt eentonig, maar mijn favoriete winkeltje ligt over de grens, maar wel op het net.
daar komen zeer regelmatig 777's voorbij, niet te duur. en dan kan je echt in de buurt van 700-800 denken.

ik wilde je 1100 euro voor geven

maar ik heb net een tb 303 gekocht voor 700 euro

dus we kunnen gaan ruilen ben ik ook veel goedkoper uit*D

Ik moet zeggen dat ik geinteresseerd was. Ik haal m'n 303 altijd door effecten en filters, dus als de klank niet helemaal 100% 303 was zou ik daar mee kunnen leven. De sequencer en het aansturen van andere synths via cv/gate lijkt me handig. Evenals de vele synthese mogelijkheden...
Alleen weet ik m'n god niet wat ik verder van de 777 kan verwachten. De paar mp3-tjes klinken goed, maar dat zijn er maar een paar. Verder schijnt de 777 best ingewikkeld te zijn en is het moeilijk een patch voor de 2e keer na te maken.
Desondank wil ik de 777 best een keer goed uitproberen. Kom maar langs, maar ik geef absoluut geen garanties dat ik zeker wil ruilen.

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik moet zeggen dat ik geinteresseerd was. Ik haal m'n 303 altijd door effecten en filters, dus als de klank niet helemaal 100% 303 was zou ik daar mee kunnen leven. De sequencer en het aansturen van andere synths via cv/gate lijkt me handig. Evenals de vele synthese mogelijkheden...
Alleen weet ik m'n god niet wat ik verder van de 777 kan verwachten. De paar mp3-tjes klinken goed, maar dat zijn er maar een paar. Verder schijnt de 777 best ingewikkeld te zijn en is het moeilijk een patch voor de 2e keer na te maken.
Desondank wil ik de 777 best een keer goed uitproberen. Kom maar langs, maar ik geef absoluut geen garanties dat ik zeker wil ruilen.

schiedam is goed te doen voor mij, dus dat is geen probleem, als je 303 bij voorbaat zo wie zo in goede staat is will ik best langskomen voor een test met de 777, no problemo, en mocht je het dan niets vinden, geen zweet ;)

Origineel geplaatst door ZeroZ
schiedam is goed te doen voor mij, dus dat is geen probleem, als je 303 bij voorbaat zo wie zo in goede staat is will ik best langskomen voor een test met de 777, no problemo, en mocht je het dan niets vinden, geen zweet ;)

OK, relax. :biertje:
De 303 is in prima staat. Stuur maar een pb of mail.

de in perfecte staat verkerende 777 staat weer ter beschikking voor een ruil tegen een in goede staat verkerende 303 :erm:

de link naar 777 werkt niet,

ben 303-eigenaar en misschien, zeg wel misschien geïnteresseerd.

Ps : ben wel v midden-Belgica

Dat is erg raar, link is up, kijk je browser settings eens na zou ik zeggen.
( ik las dat jouw 303 niet geheel origineel is, er zouden wat in - en outputs en dergelijk extra op zitten ;{
in dat geval ben ik eerlijk gezegd niet zo geinteresseerd)

Nog 1 x proberen

Nog 1 x proberen

de in perfecte staat verkerende 777 staat weer ter beschikking voor een ruil tegen een in goede staat verkerende 303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back