Toetsen met MIDI IN OUT & THRU

Status
Please reply by conversation.

Transistor

Insomniac
Ik ben op zoek naar jouw vergeten, versleten toestenbord (klein óf groot) met werkend midi in, out & thru. hoeft geen geluid uit te komen en hoeft er niet goed uit te zien- 't is voor tijdelijk. Mede door dit laatste hoop ik hier toch (uiteraard ;) belachelijk weinig voor uit te hoeven geven... zeg tot een € of 50.

Dus, nog iemand een stoffig ding welke naaar bovenstaande beschrijving luisterd?

btw, heb ook nog wel een mengpaneel te ruil 16 kanaals ding- Samick SM 1600P. Ziet en klinkt niet uit als nieuw maar functioneerd wel. (maar voor die ruil mag het toetsenboordje liefst wel geluid maken ;) )

Attachments

• samick1.jpg
    samick1.jpg
    62,3 KB · Bekeken: 89
heb je 150 euro over voor een psr70 ? heeft midi in en out. wat sysex functies schijnt paar leuke geluiden fm synthese (niet editable) en voor de rest 2 audio out, koptelefoon out, tape in en out (voor opslag), exp. pedaal, sust. pedaal ingangen, ingebouwde speakers.

Gebruik hem meer als controller dan als geluidssource (alleen voor de zelfgemaakte baspedaal sound ;) ) en naja optisch en technisch 100% in orde. geen manual meer maar heb wel PDFje ervan.

mail of pb me maar.

Status
Please reply by conversation.
Back