[progressive trance] Clarks - Navagio [Magic Island/Black Hole Recordings]

Da Beerbiker

Kjoebees
Alweer een paar maand geleden.. maar wilde het hier nog even delen :)

Onder m'n alias "Clarks" is mijn track "Navagio" uitgekomen op Magic Island / Black Hole Recordings (2015-06-01)

https://soundcloud.com/rogershah/clarks-navagio-original-320kbit

De track staat tevens op 2 mix albums 8), "Magic Island vol. 6 mixed by Roger Shah" en "In Search Of Sunrise 13.5" (Richard Durand with BT) waar ik best wel een beetje trots op ben :P

magic_island_cd_03_1.jpg

478520_large.jpg

:doei:

Goeie productie hoor !

Heb je in het verleden vaker op een isos gestaan?

Was vroegah heeeeel erg fan van de ISOS reeks, in een ver verleden toen Tiesto het nog deed. (tegenwoordig kots ik van de naam Tiesto )

Roger Shah is wel gewoon bij z`n eigen sound gebleven :)

Goeie productie hoor !

Heb je in het verleden vaker op een isos gestaan?

Was vroegah heeeeel erg fan van de ISOS reeks, in een ver verleden toen Tiesto het nog deed. (tegenwoordig kots ik van de naam Tiesto )

Roger Shah is wel gewoon bij z`n eigen sound gebleven :)

Dankje :)

Nee jammer genoeg niet :P Dit was mn eerste track op een ISOS album, maar goed mag zeker niet klagen :mega: Zeker niet gezien die ook op een MI album staat.. :D

Ja heb zelf ook de eerste albums gespaard toen tiesto ze nog 'mixte', mooie tijd was dat ook in die scene :okdan:

Ja das ook wel de kracht van meneer R. Shah, gewoon doorgaan met zn eigen ding! Dat kan ik wel waarderen, jammer dat veel trance dj's afhaken naar wat nu 'edm' genoemd wordt... Als je tegenwoordig sets hoort van diverse dj's hoor je soms het verschil niet eens.. veel te veel overlapping :erm:

Back