G Guest Guest 22 oktober 2015 #1 gezocht, in perfecte staat - beetje rack rash geen probleem, gaat toch een schroefje overheen.
G Guest Guest 27 oktober 2015 #4 clouds niet meer te ruil (nog wel wat andere modules, of euro's) maar ik zoek nog wel een moskwa
G Guest Guest 2 november 2015 #5 svp eentje gevonden en mocht dat scheef lopen ga ik voor 1 of 2 Measures van Electronic Mood
G Guest Guest 7 november 2015 #6 nou, als die toch niet wordt dichtgegooid, dan ben ik nog op zoek naar een tweede! evt ruil met Gotharman CS-filter (1 op 1 voor een perfecte Moskwa - sla je slag!!) of gewoon euro's....
nou, als die toch niet wordt dichtgegooid, dan ben ik nog op zoek naar een tweede! evt ruil met Gotharman CS-filter (1 op 1 voor een perfecte Moskwa - sla je slag!!) of gewoon euro's....
G Guest Guest 8 november 2015 #8 was te vroeg, ben nog in de markt voor een xaoc moskwa, graag het model met de platte schakelaars (zo-een heb ik er nl al.)
was te vroeg, ben nog in de markt voor een xaoc moskwa, graag het model met de platte schakelaars (zo-een heb ik er nl al.)