Tama Techstar TS305 manual

Status
Please reply by conversation.

Enzo.F

vrijwillig lid
Iemand van deze drumsynth een manual? Liefst PDF.

Ik heb volgens mij de papieren manual nog ergens. Maar voordat ik ga zoeken, waarom heb je een manual nodig voor de ts-305?? Lijkt me allemaal vrij recht-toe-recht-aan?

benieuwd of ze aanslag-gevoelig is.

Hij reageert wel op volume van de trigger als ik het me goed herinner. Is nou net enige analoge drumbak die nu niet aangesloten staat. Zal het een dezer dagen eens checken, je hoort nog.

Zit je erover te denken er een te kopen?

Heb 'm, niet aangesloten maar probeer een MIDI-trigger converter, die met velocity werkt, te kopen. Was nieuwsgierig of de handleiding duidelijkheid geeft over de specificaties voor het te voeden signaal van zowel de Pad in en trigger in. Trigger is niet onduidelijk... ;) ben nieuwsgierig of ik meer dynamiek in de tama kan automaten met zo'n MIDI-trigger unit.

Ik ga de manual voor je opzoeken, die moet hier ergens liggen. Geef me dag of twee, dan stuur ik je een pdf'je

:mega:

Ik ga de manual voor je opzoeken, die moet hier ergens liggen. Geef me dag of twee, dan stuur ik je een pdf'je

:mega:

Gesuperviseerd, dank je!!

Ik moet je helaas teleurstellen, heb manuals teruggevonden die ik niet eens wist dat ik die had, maar de TS305 manual laat zich niet vinden...

Dank voor dode moeite!

Iemand de manual van dit instrument te delen met mij?

Ik heb die wel maar ik ben een synth-handelaar en met mensen delen die aangeven tegen mij te zijn begin ik niet aan :dubbel:

Haha, jij bent en blijft ook keihard, hè?

Ben ook meer tëegen handel dan tegen de mensen... ;)

Wiseguy moet even in de syntherklaasstemming komen en een pdf'je posten hier 8~

Status
Please reply by conversation.
Back