Gezocht: zelfbouwer van synthmodules

jori5

Nieuwkomer
Beste synthliefhebbers,

Ik ben op dit moment voor mijn master journalistiek bezig met een radio-item over modulaire synthesizers (eigen interesse combineren met de studie, altijd leuk). Hiervoor ben ik op zoek naar iemand die zelf modules bouwt en die ik hierover kort kan interviewen. Het zou fijn zijn als diegene in de buurt van Groningen of Breda woont. Ben of ken jij zo iemand, voel je dan vrij om hieronder te reageren of me even een PB te sturen. Je zou me enorm helpen.

Voor de bonus (beetje OT, i know): welke bekende NL producers gebruiken er veel modulaire synthesizers?

Bedankt voor de reacties so far. Als je die rig van Junkie omsmelt dan kun je er een Boeing van bouwen denk ik, jezus.

Falafelbiels, zou je me in een persoonlijk bericht je contactgegevens kunnen sturen? Het lukt mij om de een of andere reden niet om je een PB te sturen.

Bedankt voor de reacties so far. Als je die rig van Junkie omsmelt dan kun je er een Boeing van bouwen denk ik, jezus.

Falafelbiels, zou je me in een persoonlijk bericht je contactgegevens kunnen sturen? Het lukt mij om de een of andere reden niet om je een PB te sturen.

[[ssssjt TOP secret ...
:okdan:

welke bekende NL producers gebruiken er veel modulaire synthesizers?
Kyteman is nu bezig met een modulair project

Iedereen bedankt voor de reacties. Heb inmiddels al redelijk wat materiaal verzameld en wat toffe interviews op de planning staan. Zo veel zelfs dat ik heb besloten hier een multimediale longread van te maken (lees: van die hippe zooi met filmpjes, foto's en natuurlijk geluid zoals op sites als Atavist https://read.atavist.com/the-doctor).

Hiervoor heb ik dan weer wat vragen voor producers die veel met modulars werken. Don't worry, het hoeven geen enorme pro's te zijn (alhoewel een release o.i.d. natuurlijk altijd fijn is) en een kort telefonisch interview of desnoods wat vragen over de mail is voldoende.

P.S. Mods, moet ik hiervoor een nieuw draadje aanmaken of kan dat in deze?

Back