(Kickstarter) Arpeggio: The Portable Arpeggiator, Sequencer, and Synth

het is toch wel een beetje veel blabla voor iets wat eigenlijk al bestaat toch wel een beetje soort van....

wel kansloos als je kittens gaat gebruiken voor je reclame....vieze kut beesten :r

:D:koffie:

Volgens mij gaan ze het wel net halen

Attachments

• Screen Shot 2015-10-27 at 09.22.23.jpg
    Screen Shot 2015-10-27 at 09.22.23.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 67
het is volgens mij best wel handig ding bij "nader" inzien (je kan ook samples inladen zie ik nu?) en 199$ is ook geen slechte prijs maar die scrapbook cupcake yuccie grachtengordel bakfiets moeder atmosfeer die er omheen hangt jesus man :D

199$ is ook geen slechte prijs
Dat is inclusief t-shirt en stickers he ;)
$179 dus voor alleen het ding, maar zoiets als dit bouw ik liever zelf eigenlijk.

Verder inderdaad hoog bartsmit gehalte met die knoppen en ingebouwde speaker ja.
Zou wel leuk zijn als ze het halen.

Wat is dat voor FischerPrice ding joh?!?

Valt mee dat er nog geen fietsbel opzit en een oude telefoondraaischijf en ingebouwde speak & spell

het is volgens mij best wel handig ding bij "nader" inzien (je kan ook samples inladen zie ik nu?) en 199$ is ook geen slechte prijs maar die scrapbook cupcake yuccie grachtengordel bakfiets moeder atmosfeer die er omheen hangt jesus man :D

Ja. My Little Pony arpeggio.. damn hoe komen ze erop!

Ik als groot poesenliefhebber (heb het hier niet over vulva's...kop hem zelf vast in)
Kan dit ook niet echt waarderen. poesjes misbruik :)

wel kansloos als je kittens gaat gebruiken voor je reclame....vieze kut beesten :r

Ze hebben het toch gehaald zie ik.

Back