* SYNTH NERD CLIPS *

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
...als vervolg op de Classic Video Clip thread (december 2002)... plaats hier je Synth Nerd Clip links dus...:mega:
het gaat dit keer meer om docu/amateur clipwerk op synth gebied dus geen links naar clips van bekende artiesten a.u.b.

* zeer korte fragmenten van synths uit clips zijn nutuulk uiterst welkom...!

Russian Synth Nerd

Laatst gewijzigd:
Echt coole filmpjes!! Dankjewel! :okdan:

Wat heeft Vangelis voor synthesizer bovenop zijn CS-80 in dat 1981 filmpje? Waarmee ie die (arpegiator??) geluidjes uithaalt geloof ik.

En wat klinkt die CS-80 toch weer lekker. :D

Origineel geplaatst door 6 trak
ghehe hoewel het eerste filmpje niet direct wat met synths te maken vond ik deze wel een van de nerd-e-rigste
over de O1X... dat zware accent, en die gemaakte semi blije spastische bewegingen... very amusing! :D

En het leuke is dat je de taal kan kiezen, Engels of Duits. Enne ... geen ondertiteling maar gewoon Bertje in het Engels ... of in het Duits :okdan:

ghehe het is idd weer lachen met Bert Smorenburg...

vooral dat stukje met:
"...like a great aggressive arpeggiator... the only thing you need now is like a, like a beat! like... UMPF TZZZ UMPF TZZZ UMPF TZZZ UMPF TZZZ and then you gonna make a lot of money" :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
ghehe het is idd weer lachen met Bert Smorenburg...

vooral dat stukje met:
"...like a great aggressive arpeggiator... the only thing you need now is like a, like a beat! like... UMPF TZZZ UMPF TZZZ UMPF TZZZ UMPF TZZZ and then you gonna make a lot of money" :D

Idd, schitterend!

Smorenburg, zou hij niet "gesmoord" hebben voor hij deze take deed? ;)

(in belgie zeggen ze wanneer een joint gerookt--> èène gesmoard ---> nen Toeter(nitoe), just ene geknald! 8o) )

Maar soms zijn er zo'n mensen ze die met een constant ingebouwde E-pil in hun breins rondlopen hè?
In Belgie hebben we ook zo èène, genaamd Bart Peeters, spijtig dat dat nen drummer is, anders zou dat ook serieuze synth-vonken geven denk ik. :)

Back