* SYNTH NERD CLIPS *

:D

Is wel niet gemakkelijk om de echte synthnerds op video te vinden, verdorie komt er nu niemand ni af met een video van Klaus Schulze die op zijn cinema-sequencerscherm aan't flashen is met wat goerroe performing erbij in de forefront?
:mega:

(01x) en vergeet het niet he:

"IF YOU CANNOT MAKE A HIT NOW... I DONT KNOW"

:dubbel:

ik krijg de kriebels dit filmpje dusdanig te bewerken zoals ze dat met star wars kid hebben gedaan!

swksmiley.gif

De koffie komt door mijn neusgaten naar buiten...*proest*

Man oh man, die Bert Smorenburg van die Yamaha videootjes (Motif Rack) geeft mij de neiging om helemaal te stoppen me muziek...wat een mega geak....die bewegingen, dat kettinkje en dan dat weirde accent....

*proest*...weer een bak koffie over het bureau...

MAINE DAAMEN OEND HERREN GOETENMORGEN, IECH BIEN BERT AUS HOLLAND!

IEST DAS HIENTENGROEND MOESIES ODER WAS?

ALS DOE GESTERN AABOND EIN BIESJEN TSOEFIEL GESOFFEN HAS...DAS HAAB IECH NATUURLICH NIE...DAN IEST DIES ECHT GOETE MOESIEK.

Hij kan trouwens beter spelen dan Duits spreken...dat moet ik eerlijk zeggen...dat hele verhaal, ik kon er geen touw aan vastknopen...vooral ook al dat halve Nederlands dat hij er om de haverklapf durchhin werft.

*Proest*

Die Bert is echt helemaal gek. Motif can do anything. Dit is echt reclame voor de nietswetende toetsenist van een gemiddelde band.

Toch doet ie z'n werk wel met veel overgave. Lachwekkend om te zien. 8)

Wat heeft Vangelis voor synthesizer bovenop zijn CS-80 in dat 1981 filmpje? Waarmee ie die (arpegiator??) geluidjes uithaalt geloof ik.

filmpje is idd net iets te klein om het goed te zien...

:D Roland System 100 Model 101 :D Hij klinkt heel anders dan de mijne ... Dan zie je wat het verschil is tussen een topartiest en een amateurtje :)

:doei:

bert is mijn nieuwe held hoor!!!.... ze zouden hem dag en nacht moeten uitzenden ipv bassie en adriaan! :D

NIET ipv Bassie & Adriaan!!! Zend het dan na Dommel uit ofzo!

Vangelis

Vangelis

Via deze link een paar clips van het concert dat onze
opper synth speler Vangelis gaf in Rotterdam in 1991.

helaas wel slechte kwaliteit, maar de JD-800 is iig goed te zien :)

Je moet het toch maar durven hè( kunnen ook) zonder kleerscheuren zo'n one man show tot een goed einde brengen.

Dat vind dan ook zo knap van al die artiesten die zo'n hele setup meezuilen.
Aansluiten en spelen maar.
Enne... Reken maar dat er bij zo'n optreden van alles fout gaat maar die hoor je gewoon niet.
Ze weten precies hoe en wanneer je de fouten moet verbergen.
'Hee, Die arpeggiator werkt niet... dan meer een delay er op'.
:D

wat een vette maffe filmpjes. iemand die gezienmet dat vage spel programma van yamaha. lekke rmidi files. 99 luftbalons:D

kijken of ik wat tony banks kan rippe van de dvd :)

Back