* SYNTH NERD CLIPS *

ohw... nogmaals?
even gezocht, maar de 'oude' versie deed 't niet meer, vandaar dat ik 'm dus nog niet had gezien!
snorrieeeee! (of niet, whatever)

:)

Origineel geplaatst door Prophet
wat zou dat laatste zijn, waar hij die zware Ooohs uitzwalpt?
fairlight?

ac_cmp_b.jpg

links Vangelis... 8) rechts Demis Roussos... :D

ac_group.jpg

een stelletje hippy rockers... :mega:

Fairlight? Zou wel es best kunnen!

Die foto! Ja zeg, ik had er al eens ooit iets van gelezen van deze demis-vangelis geschiedenis. Griekeland alletwee hè.
De griekse goden style 70's hehehe! :D

Vangelis heeft nooit een Fairlight gehad. En de emulator is het ook niet, want die z'n rug staat naar ons toe. Hij gebruikte veel de VP330 in die tijd, maar ik denk niet dat die zo klinkt. Misschien een vroege AKAI S900 ... die heeft ie ook ooit gebruikt :confused: .

Je kan in ieder geval die koren uit de SY99 krijgen, maar dat even ter zijde :) .

Ik weet in ieder geval waarom hij m'n grote favoriet is en blijft :halleluja:

:doei:

Neen ... na enkele malen achter mekaar gekeken en geluisterd te hebben ... je hebt er strings in zitten ... je ziet hem naar boven gaan om vlug op een switch te drukken en dan heb je die koren ... da's toch de VP330 ... ik durf er een :biertje: op verwedden ;)

Origineel geplaatst door Danny
Je kan in ieder geval die koren uit de SY99 krijgen, maar dat even ter zijde :) .

Ik weet in ieder geval waarom hij m'n grote favoriet is en blijft :halleluja:
mijn favo ook... Vangelis vind ik abs beter dan JMJ

de sy99 kan vangelis in dat filmpje niet gebruikt hebben, die kwam pas 9 jaar later uit ;)

Origineel geplaatst door 6 trak

idd!
JmJ = Jèèzes
Vangelis = God

Zo heb ik het altijd vergeleken

:W

Origineel geplaatst door 6 trak

de sy99 kan vangelis in dat filmpje niet gebruikt hebben, die kwam pas 9 jaar later uit ;)

I know, I know ... maar ik wou het enkel maar aangeven als hint voor diegenen die binnen het Vangelis-genre iets willen doen. Heb je nu trouwens nog niet door dat ik aandelen heb binnen de SY99-factory :dubbel: .

... en voor al die er nog aan twijfrelen: Vangelis is inderdaad

NN NN RRRR 11
NNN NN RR RR 1111
NNNNNN RRRR 11
NN NNN RR RR 11
NN NN RR RR 111

:D

Origineel geplaatst door Danny
I know, I know ... maar ik wou het enkel maar aangeven als hint voor diegenen die binnen het Vangelis-genre iets willen doen. Heb je nu trouwens nog niet door dat ik aandelen heb binnen de SY99-factory :dubbel: .

... en voor al die er nog aan twijfrelen: Vangelis is inderdaad

NN NN RRRR 11
NNN NN RR RR 1111
NNNNNN RRRR 11
NN NNN RR RR 11
NN NN RR RR 111

:D

OEI ... ge ziet er niks van :o: ... allee, ge moet da lezen als 'NR 1' :o:

Gaat 't een beetje, mannen? ;)

Om maar es een duit in 't zakje te gooien / of wat olie op 't vuur...
Wat heeft die Demis Roussos eigenlijk ooit voor 'ons' gedaan?
Ik bedoel... behalve dan die ene track van Blade Runner stevig verkr8ten?

trouwens, wie is d'r eigenlijk de heilige geest op synthgebied? denkt Hanz, want christelijk opgevoed

Back