Een goededag iedereen

LsDre

Nieuwkomer
Hey, ik zal me hier even voorstellen.

Ik ben Dre en 10 jaar geleden ben ik begonnen met het produceren van muziek. Helaas ging mijn computer stuk en sta ik nu helaas al 5 jaar stil. Gelukkig gaan de financieën de laatste tijd wat beter en heb ik vorige maand weer een pc kunnen kopen inclusief muziekmaaksoftware. En tot mijn grote vreugde sinds gisteren een virus c, dit is mijn eerste hardware synth :)

Ik werk met reason 8. Heb ook cubase en fruityloops geprobeerd maar daar kon ik maar moeilijk wat fatsoenlijks uitkrijgen. apparatuur waar ik verder mee werk zijn een edirol pcr500 midi keyboard, dynaudio bm5a monitors die aangesloten staan op een steinberg ur22 audio interface. Voorheen was dat een mackie onyx satelitte, maar die driver installeert niet meer op de nieuwe pc.. erg vervelend.

Ik hoop hier nog een hoop te leren over verschillende soft en hardware synths!

groeten:doei:

weg met de komputers! ;)

Nee hoor, zijn best handig maar je gaat toch ook niet met een bezem je tanden poetsen??

welkom! veel plezier, hier!

Laatst gewijzigd:
Dank je enzo :)

Ik denk dat ik mijn computer toch maar even houd. is toch wel handig met sequencen ;) wel ben ik van plan om gewoon een mooie hardware studio bij elkaar te verzamelen de komende jaren. mijn portomonee is de enige die me tegenhoudt. Wil sowieso nog een blofeld, drumcomputer en een mooie analoge bak. Weet nog niet welke

Back