fonkiebonkie
Nieuwkomer
Zo na een paar maanden mee lezen op dit forum me toch maar effe voorstellen...
Ben Francois uit Tilburg en grote muziekliefhebber (vooral rock/metal en nog erger...) Heb synth's altijd al gave instrumenten gevonden en het leek me ook wel leuk om muziek te maken en in een bandje te spelen...
Toen m'n beste maten plannen hadden om een bandje op te richten en mij vroegen mee te doen was de keus dus duidelijk waarvoor ik zou gaan... synthesizer dus!!!! Aangezien bijna niemand van ons echt goed een instrument kan bespelen was dat voor mij ook geen probleem en val dus niet uit de toon
... (Het is dus denk wel duidelijk dat het
behalve de muziek, het ons ook vooral om de lol gaat) . Alles onder het motto: BIERMOET
!!!
Tijdje geleden dus een XP-30 (+Orchestral/Keyb.60/70 exp.brd.) aangeschaft en na een tijdje besloten dat pianoles ook niet geheel onverstandig zou zijn... Pianoles dus om m'n vingers te laten doen wat ik wil op m'n synth en hiero al een tijdje aan het lezen om het technisch aspect (MIDI ed.) onder cotrole te krijgen...
Van jongs af aan al een enorme Depeche Mode-fan
(vandaar m'n voorliefde voor synth's denk...) en heb als voorbeeld qua synth-gebruik Rammstein, Type O Negative en Faith No More
Greetz Franswa
Ben Francois uit Tilburg en grote muziekliefhebber (vooral rock/metal en nog erger...) Heb synth's altijd al gave instrumenten gevonden en het leek me ook wel leuk om muziek te maken en in een bandje te spelen...
Toen m'n beste maten plannen hadden om een bandje op te richten en mij vroegen mee te doen was de keus dus duidelijk waarvoor ik zou gaan... synthesizer dus!!!! Aangezien bijna niemand van ons echt goed een instrument kan bespelen was dat voor mij ook geen probleem en val dus niet uit de toon
... (Het is dus denk wel duidelijk dat hetbehalve de muziek, het ons ook vooral om de lol gaat) . Alles onder het motto: BIERMOET
!!!Tijdje geleden dus een XP-30 (+Orchestral/Keyb.60/70 exp.brd.) aangeschaft en na een tijdje besloten dat pianoles ook niet geheel onverstandig zou zijn... Pianoles dus om m'n vingers te laten doen wat ik wil op m'n synth en hiero al een tijdje aan het lezen om het technisch aspect (MIDI ed.) onder cotrole te krijgen...
Van jongs af aan al een enorme Depeche Mode-fan
(vandaar m'n voorliefde voor synth's denk...) en heb als voorbeeld qua synth-gebruik Rammstein, Type O Negative en Faith No More Greetz Franswa

Laatst gewijzigd:

(ikke ook)