Ik heb sinds een paar dagen een mint Roland RE-201 Space echo. 
Nu wilde ik meteen de intensity knop omhoog draaien om hem over zn nek te laten gaan maar dat viel een beetje tegen. Hij klinkt nogal...braaf..
Zelfoscillatie gebeurt wel maar niet heul hard..
Hij sterft ook redelijk snel uit.
Nu las ik dat er ergens een intensity trimknop zit om dit te beinvloeden. Is het voor een DIY leek als ik mogelijk deze te bereiken en omhoog te schroeven of zijn er andere tips waardoor ik eerder in zelfoscillatie kom?
[edit]
Ik las dat het ook eventueel kan komen door een te lage spanning op de tape / verkeerde tape.
De tape is zelf gemaakt door de verkoper dus dat zou het misschien ook kunnen zijn (?)

Nu wilde ik meteen de intensity knop omhoog draaien om hem over zn nek te laten gaan maar dat viel een beetje tegen. Hij klinkt nogal...braaf..
Zelfoscillatie gebeurt wel maar niet heul hard..
Hij sterft ook redelijk snel uit.Nu las ik dat er ergens een intensity trimknop zit om dit te beinvloeden. Is het voor een DIY leek als ik mogelijk deze te bereiken en omhoog te schroeven of zijn er andere tips waardoor ik eerder in zelfoscillatie kom?
[edit]
Ik las dat het ook eventueel kan komen door een te lage spanning op de tape / verkeerde tape.
De tape is zelf gemaakt door de verkoper dus dat zou het misschien ook kunnen zijn (?)
Laatst gewijzigd: