The Conspiracy Heroes **out now**

MonoTron

Initiating Sequence..
Na een lange tijd opnames, mixen en masteren en.. en.. (je kent wel al het werk dat in een album gaat)
is hier dan eindelijk de preview van het nieuwe album van mijn Heroes of the Third Kind project; "The Conspiracy Heroes".
De release datum staat op vrijdag 13 november :engel:

Volgens de H3K standaard is alles live als een soort jam opgenomen over een basistrack uit Renoise en is er achteraf alleen aan gemixt en gemasterd.
Geen retakes, inprikken of wat dan ook. Gewoon rauw dus, met af en toe een schoonheidsfoutje ;)

Qua stijl zijn we in ons psychedelische ambient downtempo hoekje gebleven, maar met wat uitstapjes
hier en daar naar wat meer Dub, Funk, Electro en Techno beïnvloede fusions.
Deze keer ook iets meer accoustische instrumenten (gitaren en sax) en zelfs zang gebruikt :dubbel:

Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden! Alle feedback is welkom!!

https://heroesofthethirdkind.bandcam...spiracy-heroes

attachment.php

Attachments

• H3K_Front.jpg
    H3K_Front.jpg
    76,2 KB · Bekeken: 238
Last edited by a moderator:
De hoes is gemaakt door Martin Dolgener een vriend van me uit Canada:
https://www.facebook.com/Dolgener.SoundnVision

Voorlopig wordt het album (jammer genoeg) alleen digitaal uitgebracht. We zijn nog aan het kijken om een kleine oplage tapes en cd's te laten maken en als het goed verkoopt (ben bang van niet, is erg lastig groot publiek te bereiken) dan willen we platen laten persen.

Mooie vibe hoor! Het begon mij echter pas na 2 keer luisteren aan te spreken. Suc6 met je album 8)

Vette trippy sjit man die video :D Zelf gemaakt?

Jep zelf in elkaar geknutseld :okdan: Wel met beeldmateriaal van anderen, maar dat had je al door ;)

Zow, die video is cool geworden!
Die gast die op de knopjes drukt blijft epic. Kan er uren naar kijken met een enorme grijns op mijn bakkes.
:D <- letterlijk

Thanks! Vooral het einde is beter dan het eerst was. Erg tevreden erover!!

Back