• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

roland + Waldorf

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
wegens komst Monomachine heb ik geen tijd meer voor het volgende:

1 maal een JUNO60 + Kenton dcb converter ( kenton nog geen 3 weken geleden gekocht voor 180euro, en ivm met verhuiszing nog niet 1 keer gebruikt).
vraagprijs 450 euro

1 maal waldorf XT wavetable
vraagprijs 700 euro

Re: roland + Waldorf

Origineel geplaatst door bass-molecules
wegens komst Monomachine heb ik geen tijd meer voor het volgende:

1 maal een JUNO60 + Kenton dcb converter ( kenton nog geen 3 weken geleden gekocht voor 180euro, en ivm met verhuiszing nog niet 1 keer gebruikt).
vraagprijs 450 euro

1 maal waldorf XT wavetable
vraagprijs 700 euro

nou dan maar even wat aan de prijs doen.

Juno60+kenton = 450 euro en dat blijft gewoon want dat is met de kenton meeeeeeeer dan waard.

Waldorf XT mag voor 650 euro.

Ik hoor niets meer van Krampfhaft.Dus als iemand een goed voorstel heeft om de juno los te kopen en ik de dbc converter hebben we een deal. 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back