chemicalxposure
The Only Constant Is Chan
Zoals de titel al zegt, dis mn eigen eerste goa track... veel vintage hardware..( oa yamaha s03, waldorf pulse1, juno 6..etc). veel weirdness.... wat old skool style met wat neogoa sounds *fusion goa* (complexiteit van de ouwere goa mid/eind 90's met toch wel een frisse 2015 vibe
En om niet te vergeten, een lkkr psychedelisch sausje....I'll hope you'll enjoy the journey as much as I did ...
All feedback welcome (still heavily working on my masterings skillzz, cause they suck :p )
Now, just sit back and relax
En om niet te vergeten, een lkkr psychedelisch sausje....I'll hope you'll enjoy the journey as much as I did ...

All feedback welcome (still heavily working on my masterings skillzz, cause they suck :p )
Now, just sit back and relax

Alles moet wijken voor de kick en de baslijn, in plaats van dat het een geheel vormt. Jammer, want wat ik wel heel goed vind is de atmosfeer; plaatsing van de samples, de pads, de melodieën en arrangementen, het weidse, de mysterieuze vibe... Zit allemaal zeer goed! Doet me een beetje denken aan het oude werk van Elysium in een psytrance jasje. Mastering zou ik nog achterwege laten, het is dan makkelijker om te horen wat er nog in de mix beter kan.