nu we toch bezig zijn:

Imipolex

switchboard operator
Voila le gedeeltelijk ge-bende Casio SK1...

Attachments

• casio01.jpg
    casio01.jpg
    103,5 KB · Bekeken: 133
[ma flodder mode]

Doe je wel voorzichtig jongen?

[/ma flodder mode]

ik ben es benieuwd wat je daar allemaal uitkrijgt qua klanken dan...

... sampletje? mp3'tje? ;)

-cloudy

Origineel geplaatst door cloudman
ik ben es benieuwd wat je daar allemaal uitkrijgt qua klanken dan...

... sampletje? mp3'tje? ;)

-cloudy

Ja tuurlijk, probleem is alleen dat het haast nooit hetzelfde is, iedere keer anders...

Goh, sampletjes en MP3'tjes die elke keer anders klinken.....TOF !!! :D

Die casio klinkt (onder andere zo nu en dan wel eens) zo:

Attachments

• casio-sk1.mp3
    892,2 KB · Bekeken: 142
Zoooodejezus, hier kan zelfs forumlid ><i niet tegen op :) . Kun je iets meer vertellen over je synthesizer mod en bend praktijken, aan je plaatjes en projectomvang te zien neem je het behoorlijk serieus. Waar heb je dit geleerd, waar haal je het vandaan en hoe kom je er op???
ps. Vet soundvoorbeeld alweer, weet ik ook meteen hoe ze de soundeffects van terminator 1 hebben gemaakt :okdan:

Eigenlijk heb ik bijna alle info van het net gehaald. Verder is het een kwestie van experimenteren.

als je hem openmaakt (de SK-1 dan, de SK-5 weet ik niet precies) en ondersteboven legt, met het keyboard naar je toe, zitten links onderaan twee of drie IC's naast elkaar, alles wat je moet doen is steeds twee verschillende punten met elkaar verbinden en dan maar proberen wat eruit komt. Vaak crasht de casio dan, maar even uitzetten en weer aan en verder zoeken! Als je een leuke combinatie vindt zet je er een schakelaar tussen. Met die SK-5 zal dat ver hetzelfde zijn, schat ik...
Je kan effe Googlen op de Casio-SK1 bend, is veel over te vinden, de originele info is denk ik van Reed Ghazala, bending-guru van het eerste uur.

Attachments

• casio-wires.jpg
    casio-wires.jpg
    186,3 KB · Bekeken: 131
Back