• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: yamaha CS70m .. een monster

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dBm

Ingeburgerd
Te koop:

Een yamaha CS70m synthesizer, mist een paar faders (werken nog wel), knopjes en waarschijnlijk 1 stem (heeft namelijk een flinke tijd stilgestaan en dus een service beurt nodig).

Uiterlijk is in redelijk goede staat (de gefineerde zijkanten zijn wat beschadigd).

Aub wel normaal reageren en eventueel inruil bespreekbaar.

Attachments

• 3356067.jpg
    3356067.jpg
    14,4 KB · Bekeken: 74
Dag Boemtsjak,

Ik woon inderdaad in Tilburg, Ik had deze geadverteerd op 2ehands.nl en ben overspoeld met mailtjes ofdat ik uit Tilburg kwam, het schijnt dat er laatst nog een is aangeboden, maar deze is helaas een andere....(gewoon toeval denk ik).

Groet,

dBm

Hey, ik heb ook een Yamaha cs70m! Heb jij toevallig van die geheugenkaartjes? Ik heb er een (1) nodig om na te maken.

Origineel geplaatst door mikanik
Hey, ik heb ook een Yamaha cs70m! Heb jij toevallig van die geheugenkaartjes? Ik heb er een (1) nodig om na te maken.

Ja die heb ik....

Origineel geplaatst door dBm
Dag Boemtsjak,

Ik woon inderdaad in Tilburg, Ik had deze geadverteerd op 2ehands.nl en ben overspoeld met mailtjes ofdat ik uit Tilburg kwam, het schijnt dat er laatst nog een is aangeboden, maar deze is helaas een andere....(gewoon toeval denk ik).

Groet,

dBm

Ik dacht inderdaad ook dat het weer dezelfde CS-70M was, maar toeval bestaat dus nog steeds. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back