• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Spirit Absolute 4P actieve nearfields

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

joep

Beechcraft
Spirit Absolute 4P actieve nearfields, in prima staat. E 650,- incl btw.

Re: Spirit Absolute 4P actieve nearfields

Origineel geplaatst door joep
incl btw.

Hey Joep,

Ben jij die man die ieder jaar op oudejaarsavond op Ned3 grappen staat te verkopen ????

2e hands en BTW !!!8o)

Tja sorry hoor,
Nou kan je wel lekker bijdehand gaan doen en denken dat je daar verstand van hebt, maar het zo in Nederland dat als ik iets koop (als bedrijf) met btw erop dat ik het ook weer met btw moet verkopen... ook tweedehands ja!

Anyway,
Ciao.

:doei:

Origineel geplaatst door joep
Tja sorry hoor,
Nou kan je wel lekker bijdehand gaan doen en denken dat je daar verstand van hebt, maar het zo in Nederland dat als ik iets koop (als bedrijf) met btw erop dat ik het ook weer met btw moet verkopen... ook tweedehands ja!

psies. btw zit op alles dat bedrijfsmatig ingekocht en verkocht wordt. hoe denk je dat 2e hands zaken anders hun btw-aangifte doen?

dus Als ik ze koop krijg ik van JOU een bon ?
en kan ik daarmee dan de BTW WEER! van de belasting terugkrijgen ???

ps. heeft NIX met ""bijdehand" doen te maken, is gewoon een hele logische vraag..

Hoei

Marco

Yep,
Jij ontangt van mij een bon zodat jij de btw weer kan terugvangen.
Ik moet dan dus de ontvangen btw van jou weer afstaan aan de belasting zodat het cirkeltje weer rond is..

Maar eh had je dan interesse?:D

Ja, natuurlijk heb ik interesse, anders had dat hele btw verhaal onzinnig geweest.

het enige probleem is dat ik ook al een aanbieding van 2 mackies heb ontvangen voor een hele mooie prijs.

ik zal het even in beraad nemen, en indien nodig kom ik bij je terug.

thanX voor de uitleg

groet

Marco

ik bied 450.
trouwens, btw kan je toch alleen terug krijgen als je een btw-nummer hebt hè? dus niet als je gewoon particulier bent, let op. moet bovendien nog een bedrijfsgerelateerde aankoop zijn volgens mij.

ik dacht trouwens dat er voor zaken e.d. ook zoiets als een btw 0-tarief bestond, voor in- en verkoop van tweedehands van particulieren.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back