• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Volca Sample RK-002 Midiator

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grit

Nieuwkomer
Hallo Allen,

wegens frustratie over de 10 kanalen die de Volca Sample bezet houdt op de MIDI bus hebben ik en een vriend van mij een apparaatje gemaakt die de midi signalen van 1 enkel kanaal omzet naar de 10 kanalen die de Volca Sample nodig heeft. Het leek ons een uitkomst als je de Volca Sample gebruikt samen met andere MIDI hardware.

De RK002 is een midi kabel met de microprocessor ingebouwd in de plug. Hij wordt gepowered vanuit MIDI dus je hebt geen aparte voeding nodig.

Hier staat meer informatie en een video:

http://www.retrokits.com/rk002

De prijs is $40,-/ EU35,- en ik kan het binnen nederland voor 3,50 opsturen.

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back