Ruben Hulzebosch - Revolution of the elves

Ik hoor op momenten heel mooie akkoorden en progressies, in het intro en ook in het slot. Dat intro van twee minuten (ja, ik zie het als intro) duurt naar mijn smaak te lang voor de totale duur van de track. Als je een verhaal wilt vertellen, zou ik liever de track zelf langer horen dan een kleine 5 minuten. Ook denk ik dat je wat zou kunnen spelen met de velocity van de strijkers die eerste twee minuten. Het komt voor mij nu iets te statisch binnen. De overgang naar het deel met de drums snap ik niet. Dat je met verschillende toonsoorten speelt, snap ik op zich wel, maar de uitvoering nu vind ik iets teveel van het goede.

Ik zou heel graag dat middenstuk meer in lijn willen zien met het intro en het slot. Het is waarschijnlijk way out of your comfort zone, maar ik denk dat je dan wel een iets hebt gemaakt dat in in elk geval ik voor 100% kan waarderen ;).

Goed hoor :okdan:
Kan zo uitgewerkt worden tot een kwartier durend stuk :engel:
Op 3:30 ongeveer zou ik graag een snijdende lead melodie willen horen :{

Als je bedoeling is dat het begin natuurlijk orchestraal is, dan is er nog wel wat verbetering te behalen:
Probeer stijkers niet te zien als een polyfone bende die met je linkerhand in 1 keer speelt,
maar probeer ze zo veel mogelijk individueel te spelen: individuele aanzet, pan, volume, reverb, noten, etc.

Klinkt erg mooi! heel filmisch.... commentaar hieronder ben ik het wel mee eens.
Maar erg mooi dus :okdan:

Nice Misschien dat een mooie melodie in het tweede deel de boel nog helemaal naar een topniveau kan tillen. Maar verder gewoon een lekker nummer.

Mooi gedaan. Ik ben het met de dokter eens dat ook ik een andere progressie verwacht na 1:49. er MOET iets gebeuren en het gebeurt niet.
maar wel knap gemaakt en vergeet nooit dat de beleving van eigen werk een persoonsgebonden zaak is en blijft..
In ieder geval Complimenten

Back