• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruil: Mijn TI Snow tegen jouw TI desktop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JorgV

Stamgast
Zoals de titel zegt:

Ik wil mijn Access Virus Snow graag ruilen tegen een TI desktop versie. Liever geen TI2, wordt me te duur en gebruik de extra DSP zelden. Maar als je een goed aanbod wil doen *D

Een beetje een long shot, maar je weet maar nooit. Misschien gebruikt iemand alleen de plugin en wil hij wat ruimte en geld besparen :okdan:

De Snow is niet los te koop, enkel de voorgestelde ruil.

Bericht door een moderator:
Behalve bij een directe ruil zonder opleg is ook hier een ruilwaarde vermelden verplicht.

Nounou, streng hier :smeris:

Natuurlijk gaat er wat opleg van mijn kant bij, ik neem aan dat iedereen dat begrijpt. Maar om concreet te zijn:

Waarde mijn Virus TI Snow: 650
Voor een TI desktop wil ik €200 bij leggen
Voor een TI2 desktop wil ik €350 bij leggen

Dank! :W

Helaas moet ik besluiten deze ruil te cancellen, er was wel interesse.

Misschien ter referentie handig:
De reden daarvoor is dat (na contact met Access) blijkt dat Multi-setups niet SysEx compatibel zijn, en een 'gewone' TI ook een andere Virus Control plugin gebruikt. Naast patches is er dus verder niets compatibel.

Helaas is die data voor mij te belangrijk, dus kan deze thread onverrichter zake op slot.
:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back