Grote Studio Opruiming

Status
Please reply by conversation.
Wil hem geheel voor je opruimen, schilderen en desnoods nog laminaat voor je leggen en al dat op mijn kosten.
Als beloning wil ik dan wel graag je synthex, of obx of mm, of jp8 na dat de klus geklaart is meenemen.
Roept u maar ;)

Ik vind het een beetje raar om andere mensen te vragen je studio op te ruimen, maar dan wel zelf te gaan stofzuigen.

Heel raar.

Ben bij genoeg mensen in huis geweest om gear te kopen of iets af te leveren en je wilt niet weten wat ik daar allemaal heb gezien!
En dan bedoel ik niet de toffe gear.
Sommige mensen zijn niet zo netjes, nee ik noem geen namen :engel:

Studio Mo is ook aan het opruimen, misschien weten zij nog iemand?

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    33,8 KB · Bekeken: 47
Ben bij genoeg mensen in huis geweest om gear te kopen of iets af te leveren en je wilt niet weten wat ik daar allemaal heb gezien!
En dan bedoel ik niet de toffe gear.
Sommige mensen zijn niet zo netjes, nee ik noem geen namen :engel:

Zo herken je de echte artiest vs de werkende mens die wat synths als hobby heeft.
Geen kinderen, geen vrouw, music only. En boterhammen met choco :)

Ik heb tegenwoordig een huishoudster, maar die blijft met der tengels uit mijn studio. In mijn vorige huis was dat sowieso de enige ruimte die geen absolute puinzooi was, dus dat komt wel goed :).

rake opmerking!

Ook wel eens een verdomt mooie vrouw, zou haast op de koffie zijn gebleven, vette auto's ook wel, had er graag een rubberspoor mee op straat willen leggen ;)
Laten die 2 dingen me nog warmer maken dan welke iconische synth dan ook :{
Dus wees gewaarschuwd, als ik langskom om je synth te kopen kan het maar zo zijn dat ik er met je vrouw en sportauto vandoor ga, de synth waarvoor ik gekomen was mag je dan aan een ander verkopen :D

:? t komt gewoon niet aan.

Ter dege wel Leo.

Weet je wat het met jou is!

Je bent een knorrige ouwe opa die geen sprakje gevoel voor humor heeft, ewat zul jij een saai leven hebben daar ondet aan de dijk :D

Lees eens tussen de regels door en neem niet alles te serieus op man, wordt je leven een stuk minder gecompliceerd van ;)

Status
Please reply by conversation.
Back