Roland Space Echo Re201 gezocht voor weinig

Status
Please reply by conversation.
Nou eh, wat is weinig? :D

Dat kan voor iemand nog veel zijn.
Het is gewoon een relatief begrip :eureka:
Voor de één is goedkoop nog duur (als je geen tot weinig geld hebt), voor de ander is duur nog goedkoop ( als je genoeg tot veel geld hebt).
Dat neemt niet weg dat we allen het liefst zo goedkoop tot gratis willen hebben :engel:
Maar ja, we weten ook allen dat iets wat gewild is en waar iedereen zich op stort alleen maar duurder wordt.
Welgemeend advies : niet allemaal naar hetzelfde appsraat vragen/zoeken dat drijft de prijs alleen maar op ;)

Schrok mij een hoedje op 1 dag zo'n biedingen tot 790 euro.. Het lijkt wel of ineens iedereen een RE-201 wilt..

Attachments

• Schermafbeelding 2015-11-27 om 23.57.40.jpg
    Schermafbeelding 2015-11-27 om 23.57.40.jpg
    38,4 KB · Bekeken: 52
Een Space Echo zoeken is een goede zaak denk ik :D
Hier een kleine demo met gitaar.

Ik zeg doen!;)

Attachments

• SpaceEchoDemian.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 55
Bieden is al snel met n stroman enz. Heb ooit een vlaming betrapt die zelf een tr606 te koop had en een andere naar zijn vraagprijs zat op te bieden. Fraai zoiets. Heb t niet gelaten m er op te wijzen dat ik t door had...

Crap, verkeerde versie geupload (zonder limiter en normalizer). Nu issie heel zacht.
Naja..jammerrr de bammerr

Schrok mij een hoedje op 1 dag zo'n biedingen tot 790 euro.. Het lijkt wel of ineens iedereen een RE-201 wilt..

Op marktplaats is er een grote kloof tussen wat men biedt/mailt en wat er daadwerkelijk betaald wordt ;)
Het is net iets te makkelijk om toch nog wat hoger te bieden om die andere bieder de loef af te steken.

Status
Please reply by conversation.
Back