Moog Voyager gezocht voor weinig

Status
Please reply by conversation.
Pro logic heeft er 1 te koop op marktplaats, voor een goede prijs en krasloos

ik zou altijd voor een nieuw model gaan, met de hardware uitbreiding er standaard in.
nog even los van die ene versus 7 soundbanks zijn de latere modellen op verschillende punten verbeterd.
en de prijs is toch n beetje hetzelfde, ergens tussen 1700 en 1900.

weet je het wel zeker van die voyager. ik weet n erg mooie mini model d te koop.

ik zou voor een signature model gaan en dat late upgraden ( slew rate, aftertouch, portamento, extra soundbanks etc )
vind die toch het mooist.

die van prologic is volgens mij ook een nieuwere , prijs is oke
model -d , ja da's een ander instrument natuurlijk...
praat je met revisie wel over dubbele bedragen , en da's zonder midi en geheugens

ik zou altijd voor een nieuw model gaan, met de hardware uitbreiding er standaard in.
nog even los van die ene versus 7 soundbanks zijn de latere modellen op verschillende punten verbeterd.
en de prijs is toch n beetje hetzelfde, ergens tussen 1700 en 1900.

weet je het wel zeker van die voyager. ik weet n erg mooie mini model d te koop.

Ik heb een nieuwere, niet één die behoord tot de slechte batches :eureka:
Voor een D koop je ook 2 Voyagers, weet niet waarom men hier altijf zo negatief en laagdunkend over de Voyager doet, er zijn echt wel hele dikke en vette sounds uit te ktijgen als je weet hoe jij werkt :?

ik zou voor een signature model gaan en die laten upgraden ( slew rate, aftertouch, portamento, extra soundbanks etc )
vind die toch het mooist.

Op de handtekening van Robert/Bob Moog en een messing plaatje geen verschil met de performer edition.

die van prologic is volgens mij ook een nieuwere , prijs is oke
model -d , ja da's een ander instrument natuurlijk...
praat je met revisie wel over dubbele bedragen , en da's zonder midi en geheugens

Dat bedoel ik, en volgens een citaat van demian had hij niets met een minimoog d.

Bericht door een moderator:
de m weer in de maand? kappen met die onzin gaarne

Ik zie geen onzin ?????
Er is wel verschil tussen de signature en de series erna
Afgezien van het ontbreken van de updates zou volgens heer linhard de signature intern op een aantal punten degelijker zijn gebouwd. Ook de kas/ het hout is qua afwerking mooier
Verder niets ten nadelen van de overige signatures ( behoudens de piepende backlight van bepaalde batches)

Bedoel natuurlijk overige voyagers....

Oke. :okdan:

proficiat !

Status
Please reply by conversation.
Back