• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen oude meuk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mono-poly

Cheff Noodle
Ik gooi alles ff in 1 tread ik zoek me suf naar me eigen treads:

-Sequential Drumtraks 110 volt 300 euro
-Hohner pianet T 175 euro
-Hohner Cymbalet kapot 50 euro of ruilen
-Tama 2 channel drummodule met een clap en synth channel en 2 pads 100 euro
-Lel analoge drummodule uit de USSR met 2 drumpads 150 euro

Als ik jouw was zou ik die pianet T op mp.nl zetten dan krijg je met gemak een stuk meer als 175 euro. ;) Onder Rubriek Piano's/vleugels/digitale piano's

Origineel geplaatst door marcuuu
Als ik jouw was zou ik die pianet T op mp.nl zetten dan krijg je met gemak een stuk meer als 175 euro. ;) Onder Rubriek Piano's/vleugels/digitale piano's

of maak iemand dolgelukkig & donneer hem aan een goed doel, zoals een arme funk & fusion pianist like me....

;)

Ik heb laatst een Drumtracks gekocht voor 200,- euro. Dat was wel een mevaller hoor, maar mischien moet je toch ietsje zakken met de prijsjes.

Origineel geplaatst door mono-poly
200 is denk ik een mazzelprijs
maar bieden kan en mag natuurlijk altijd

Ja, da's inderdaad mazzel. Maak voor mij een mazzeldag of staat die 300 euro echt vast??

Grt Astro

Origineel geplaatst door astronaut
Ja, da's inderdaad mazzel. Maak voor mij een mazzeldag of staat die 300 euro echt vast??

Grt Astro

Bied anders maar wat normaals
Onderhandelen is mogelijk

nou, wat ik al zei: als ie helemaal in orde is en er netjes uitziet, wat mij betreft ook.
vrijdagmiddag? zaterdag?
groeten, leo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back