Gezocht: Roland RE 201 of RE 301

Status
Please reply by conversation.

BrooklynKees

Ingeburgerd
Hallo,

Ik ben dus al een tijd op zoek naar of een Roland RE 201 of RE 301 in nette, goedwerkende staat. Wil er een nette prijs voor betalen n.o.t.k.

Weet dat ik hier de zoveelste in rij ben die er 1 zoekt, maar wou het toch proberen.

Bedankt voor het kijken. :okdan:

Ik heb er twee. Kan er evt. 1 weg.. in perfecte staat pm me maar met je bieding.

Schaam je niet, reden genoeg om naar dit fantastisch apparaat op zoek te gaan :okdan:

Thanks. Zit er inmiddels al jaren over te twijfelen en nu ik er voor wil gaan is het ineens gekkehuis op bijv marktplaats met bieden, dus hoop via deze weg wat te vinden

Koop een Dynacord echocord mini of een super als je de verengalm ook wilt hebben.

Veel meer karakter dan een space echo en wat agressiever en dikke self oscillation op de feedback.

Heb ze allemaal staan maar ik vind de Dynacord toch meer soul hebben EN betaalbaar ook !

Succes

Bedankt voor je input. Heb momenteel al een Dynacord echocord mini staan. Ook erg leuk idd.

Koop een Dynacord echocord mini of een super als je de verengalm ook wilt hebben.

Veel meer karakter dan een space echo en wat agressiever en dikke self oscillation op de feedback.

Heb ze allemaal staan maar ik vind de Dynacord toch meer soul hebben EN betaalbaar ook !

Succes

Status
Please reply by conversation.
Back