Inbraak instrumenten gestolen

een een bouwspot helpt niet, in tegendeel, als je een onverlichte achtertuin hebt, dan is de kans op inbraak een stuk kleiner

Nou daar denk ik toch beduidend anders over, denk niet dat een inbreker bij nacht het echt amusant vind om plots in de spotlight te staan.
Er is maar één nadeel aan verbonden en dat is de kat van de buren ;)

He,heb me net ingeschreven hier op aanraden van o.a. Mike uit Diemen waar ik mn prophet 08 had gekocht een maand geleden. Vergat het steeds maar nu dus snel gedaan omdat dat mijn spullen zijn die Matrixxx hier noemt. Bedankt daarvoor trouwens!
Ik heb alleen nog het serienummer van mn macbook c02g4ga6dh2g en sub phatty SUB01003. Staan de serienummers toevallig op de facturen van bax shop en music store?

Er zijn beelden van jongens die o.a die Akg microfoon bij used products in Amsterdam Noord en Zaandam wilden verkopen. Afwachten wat de politie daarmee doet. Macbook is ondanks zijn mindere waarde, uit 2011, verreweg het belangrijkste wegens 3 maanden muziek wat ik suf genoeg nog niet had opgeslagen op mijn externe harde schijf.

Mocht iemand iets toevallig tegenkomen, of nig tips heeft dan hoor ik het graag.

Als ik het goed lees,zijn er camerabeelden van aanbieders in die 2de hands winkel.
Heb je onlangs iemand over de vloer gehad die iets kwam kopen?
Misschien staat hij wel op de camerabeelden van die shop.
Je weet nooit hé.

Indmiddels een week voorbij en de politie is nog bezig met het onderzoek. Pas vandaag hadden ze een afspraak staan om de beelden op een goede computer te kunnen bekijken die de beelden wat kan opppoetsen. Ik dacht eraan om een camer in de trapgang op te hangen met bewegingssensor en wifi. Stuurt je een screenshot van de beelden als er iemand langsloopt terwijl je weg bent. €30 vanuit China.

Ik heb screenshots van de beelden dus als het onderzoek doodloopt gooi ik ze online, bijv. Op Geenstijl. Vinden ze leuk daar

Bedankt allemaal voor de tips!

Lieve mensen; GOUDEN RAAD. Neem NU de tijd om al de serie-nummers van je apperatuur allemaal te noteren en foto's nemen van je spullen. Je weet IMMERS NOOIT..Het is de enige manier om na diefstal rechtmatig en zonder discussie je spullen terug te eisen !

@ts: Hoop dat je snel je spullen terughebt. Succes.

Heb een tijdje geleden twee inbrekers bij mij betrapt... Ik schrok me rot!
Ben maar een vriendelijk praatje met ze begonnen en de deur gewezen..
Ik was bang dat het anders gevaarlijk kon worden.

Een paar dagen later werd er bij ons in de buurt opnieuw ingebroken.

Wat mij wat teleurstelde was de reactie van de politie, toen ik nadat ik een dag later er van bekomen was er melding van maakte. En dat terwijl er bij mij echt niets te halen valt op´t moment! :-S Maar dat hadden die inbrekers ook snel door...:-)

Raar was dat ik gelijk vergeten was hoe ze eruit zagen. Ik zou ze ook niet meer herkennen..
Toch een soort van shock...

Laatst gewijzigd:
Back