Oh ja.. en nog meer VU's.. die je allemaal weer moet gaan voorzien van nieuwe lightbulbs als ze stuk zijn
Ik heb trouwens ergens een gebruikers ervaring gelezen van iemand die de 320 boven de 520 verkoos.. weet niet precies meer waar.
Heb 'n keer 'n U87 op de pre-amp in 'n 500 serie gecheckt.. (direct out>audio interface) klonk awesome..
ow lol, tja ik heb outboard pre-amps met phantom en op de voorkant van de m520 kan je de phantom niet aan zetten waardoor ik na jaren niet meer op de achterkant gekeken te hebben in de veronderstelling was dat dat er niet op zat hahaha. vanavond meteen ff checken.
Moet de Pre-amp op de 512 die ik heb nog steeds een keer grondig vergelijken met wat andere pre-amps.. maar voor zover ik even snel heb kunnen testen ´n keer klonk het erg fijn.
De mijne staat momenteel opgeslagen maar vind het ook een fantastische mixer.. mooie toonregeling.
320 b het perfecte formaat momenteel voor me + had deze al een paar keer uitgetest bij een vriend van me en i love with the EQ's + niet zo prijzig ( alleen je moet hem vinden ) en ik laat zeker niks over het water sturen
320 b het perfecte formaat momenteel voor me + had deze al een paar keer uitgetest bij een vriend van me en i love with the EQ's + niet zo prijzig ( alleen je moet hem vinden ) en ik laat zeker niks over het water sturen
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.