Tascam M320 b mixer

Status
Please reply by conversation.

pirres

Nieuwkomer
Hi guys ik bem opzoek naar een Tascam M320 b mixer
Geef me gerust een seintje als iemand hier mee kan helpen cheers!

Oh ja.. en nog meer VU's.. die je allemaal weer moet gaan voorzien van nieuwe lightbulbs als ze stuk zijn :D

Ik heb trouwens ergens een gebruikers ervaring gelezen van iemand die de 320 boven de 520 verkoos.. weet niet precies meer waar.
Heb 'n keer 'n U87 op de pre-amp in 'n 500 serie gecheckt.. (direct out>audio interface) klonk awesome.. :)

ja ik heb zelf een m520 (na heel lang zoeken) en hij klinkt echt super imho

de 520 heeft idd geen phantom en een externe voeding waarbij ik die laatste als een voordeel zie.

Eh.. de 520 wel toch?? :)
IMG_7922_30_1.JPG

ow lol, tja ik heb outboard pre-amps met phantom en op de voorkant van de m520 kan je de phantom niet aan zetten waardoor ik na jaren niet meer op de achterkant gekeken te hebben in de veronderstelling was dat dat er niet op zat hahaha. vanavond meteen ff checken. :P

Nice :)

Moet de Pre-amp op de 512 die ik heb nog steeds een keer grondig vergelijken met wat andere pre-amps.. maar voor zover ik even snel heb kunnen testen ´n keer klonk het erg fijn. :)
De mijne staat momenteel opgeslagen maar vind het ook een fantastische mixer.. mooie toonregeling.

320 b het perfecte formaat momenteel voor me + had deze al een paar keer uitgetest bij een vriend van me en i love with the EQ's + niet zo prijzig ( alleen je moet hem vinden ) en ik laat zeker niks over het water sturen ;)

Maar heb je ook de zaken nodig die alleen een 'b' biedt? Als je geen condensator microfoon erop gebruikt kun je misschien ook voor een 320 kijken.. :)

320 b het perfecte formaat momenteel voor me + had deze al een paar keer uitgetest bij een vriend van me en i love with the EQ's + niet zo prijzig ( alleen je moet hem vinden ) en ik laat zeker niks over het water sturen ;)

vriend, van me , verkoopt zn D&R 2000
isdatwat .. :okdan:

hebm zelf idem , hou m nog ff flexi as hell;]
veel gebruikuh blijftie soepel;]
:doei:

Status
Please reply by conversation.
Back