Buitenafmetingen van de Roland RE 201?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Wil een eigenaar aub de maten eens opmeten (de werkelijke buitenmaten) van de re 201 in gesloten stand? Niet afgerond, de werkelijke maten vh toestel als er een hoes over moet passen. (dus wat je meet, niet rekenen in de plaats vd hoesmaker aub)
Ik ga enkele hoezen bestellen op maat en de re 201 is er nog niet maar dat is een kwestie van tijd tot er eentje zich aanbiedt die ik ok vind.
Dank bij voorbaat!

74 lezers en niemand met een vouwmeter en een re 201?
Je krijgt een onderschrift in mijn posts waar ik je prijs en de volgende bax kortingbon - code of elders pm ik je ook.
:)

ik heb zo'n zwarte hoes erbij, zal vanavond, als er nog niemand heeft gereageerd, de maten van die hoes opmeten en doorsturen.

$_1.JPG

Google >specificaties,>re 201
Is dat nu zo moeilijk om zelf te doen....

Dat doet compu cap zelf en dan past t vaak niet, want niet alles staat in de bhd maten. Anders was t makkelijk.
Ik heb zo geleerd zelf te meten en technische tekening te sturen zodat t perfect past. De sub 37 hoes had ik ook beter zo gedaan...
Cs15 en dominion 1tekeningen liggen klaar, enkel dus de re 201 nog en ik kan bestellen.

Achter in alle Roland handleidingen staan de maten. Moet de manual wel online staan.

Misschien ben ik wel een aparte hoor, maar ik zou wachten tot je er 1 hebt.

Is een kwestie van dagen, ze zijn 'm aan't servicen voor me en ik wil hoezen bestellen. Die dingen moeten dagen ontgeuren voor ik ze kan gebruiken.
Dank, RSB. Voor jou verzin ik iets anders. Breng wat voor je mee bij de volgende patch les ;)

Is een kwestie van dagen, ze zijn 'm aan't servicen voor me en ik wil hoezen bestellen. Die dingen moeten dagen ontgeuren voor ik ze kan gebruiken.
Dank, RSB. Voor jou verzin ik iets anders. Breng wat voor je mee bij de volgende patch les ;)

Oh, dus je hebt er 1 gekocht, dat wist ik niet. Succes!

Ik heb intersse getoond in een aanbieder maar die bak krijgt eerst service. En als ie tegenvalt heb ik nog geen. Maar ik ga ervan uit dat ik een heb. Ik wil een hele mooie en goeie. En dat gaat zeker wat kosten ook. Daarom stofhoes enz. Ik koester mijn spullen :)

Back