Roland TR-808

Status
Please reply by conversation.

EDP

elke dag pannekoeken
Ben nog steeds hard op zoek naar een mint TR-808.
Wie o wie.
Hoef niet voor dubbeltje op de eerste ring te zitten, dus betaal gewoon normaal/goed. Mits hij in goede staat is. Midi is pre maar hoeft niet.

nope. van een zeer vriendelijk forum lid.
Is er met die van Parijs iets?

Nee hoor, maar daar heb ik hem besteld - hij is nog onderweg. Dit reduceert de kans dat ik morgen een dure baksteen bezorgd krijg. Thanks!

Ja die is het. Een bevriende gear handelaar kent hem, zijn eBay profiel heeft 100% satisfaction, track en trace code is juist en hij heeft 3 video's gemaakt (met gezicht erop, en begroeting met mijn naam). Lijkt legitiem, ook omdat hij een adres heeft gegeven waar ik de 808 kon ophalen toen ik dat voorstelde. We zullen zien morgen :-) ik hou jullie op de hoogte!

Dat je dat adres kreeg is geen garantie, mocht je echt willen komen dan kan hij ineens toch niet, een oplichter gokt er op dat je dan toch maar niet komt.

Zo is t mij vergaan, 500,- euro weg.

Ik zeg niet dat dit bij jou ook gebeurt, maar adres zegt niks.

Nu een dagje in de studio. En wat een ding, alles behalve miskoop :halleluja

gefeliciteerd EDP met je prehistorische drummachine.

Heb je het tegen mij? dod563

met KIFT bedoel je toch afgunst .. na... dat dat heb ik niet hoor ;)

Ja die is het. Een bevriende gear handelaar kent hem, zijn eBay profiel heeft 100% satisfaction, track en trace code is juist en hij heeft 3 video's gemaakt (met gezicht erop, en begroeting met mijn naam). Lijkt legitiem, ook omdat hij een adres heeft gegeven waar ik de 808 kon ophalen toen ik dat voorstelde. We zullen zien morgen :-) ik hou jullie op de hoogte!

Alsnog erg spannend. Ik hoop dat je morgen een mooie 808 in de studio hebt staan :luv:

Nu een dagje in de studio. En wat een ding, alles behalve miskoop :halleluja

Past goed in je studio EDP. 808 blijft een heerlijke drumbak. Die verveelt nooit :okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back