[track]minimale techno.....isnieZot stijl :D

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
ben een beetje aan het experimenteren geweest. :duivels:
kheb mij laten inspireren door tomas Jirku.
veel klinkjes en blopjes en die allemaal samensmeden
tot "texturen". de track is vrij minimaal maar dat hoort
ook zo. maar ik ga hem nog minimaler maken en meer
aan de slag gaan met de klikjes enzo.

STAMPEUH

greets isnieZot

Lekkere vage track niks mis mee..heel anders dan anders maar wel goed..:peukie:

op zich leuke elementen en ideeen, maar ik krijg het gevoel alsof je je er gemakkelijk vanaf hebt gemaakt.
de spanningsboog is erg kort zo en de ontknoping van het 'opengaan' van de track komt zo erg onverwacht snel. ik begrijp dat ik in vage termen praat...
de kick vind ik persoonlijk niet zo sterk en nogal storend aangezien ie al (weer) vrij snel vrij intensief wordt.
over het algemeen ben ik van mening dat als je deze track tot een minuut of acht rekt en de boel wat organischer laat vloeien (inclusief iets minder intimiderende ritmeklanken) de wereld weer een stukje beter wordt.
de (relatief) langzaam evoluerende a-tonaliteit kan ik wel waarderen!

Origineel geplaatst door cyan_circle
op zich leuke elementen en ideeen, maar ik krijg het gevoel alsof je je er gemakkelijk vanaf hebt gemaakt.
de spanningsboog is erg kort zo en de ontknoping van het 'opengaan' van de track komt zo erg onverwacht snel. ik begrijp dat ik in vage termen praat...
de kick vind ik persoonlijk niet zo sterk en nogal storend aangezien ie al (weer) vrij snel vrij intensief wordt.
over het algemeen ben ik van mening dat als je deze track tot een minuut of acht rekt en de boel wat organischer laat vloeien (inclusief iets minder intimiderende ritmeklanken) de wereld weer een stukje beter wordt.
de (relatief) langzaam evoluerende a-tonaliteit kan ik wel waarderen!

ja ik ben het met je eens, tis eigelijk maar mijn eerste poging in deze stijl.
beetje aan het experimenteren e.d. maar ik ben al bezig aan een minder "intimiderende"
en lange minimale vorm van de track. met meer opbouw enzo.

lekker vaag, maar te kort!

Ook mag wat mij betreft ritme & percussie wat meer aandacht krijgen (jaja t is minimaal)

kheb nog wat aan het nummer gewerkt.
hij is nu 5 min. lang en alles verloopt wat minder gehaast.
kheb er ook extra geluidjes enzo ingestoken en de kick wat
meer op de achtergrond gelaten zoals bij het begin van het nummer.
de link is hetzelfde als hierboven. dus ik zou zeggen download hem nog
maar eens en vertel eens of je hem beter,sexier,cooler,heter,geiler of
gewoon goed vind :D

Ik heb helaas de eerste versie niet geluisterd, maar dit vind ik een hele lekkere track!
Lekker die geluidjes op de achtergrond.
Ik zou er niks meer aan doen. :D

Hey!

Lekkere track. Misschien beginnen zonder bassdrum (dan hou je de opbouw spannend). over het algemeen wat snelle veranderingen in het begin. Verder zijn de drummetjes niet helemaal mijn stijl. een beetje te standaard.
Maar overall:
Erg goeie track! De synth-sweep is vooral errug mooi!

groeten,

Jasper

VET!

Lekkere mood.. lekker die noise atmosphere.. synth.. lekkere bleepgeluidjes.

Wat mij betreft is ie af genoeg!

:okdan:

Isniezot!

Hier komt mijn review:

Het begint toch al met veel geluiden. Geen introotje helaas.
Op zich leuke geluidenkeuze, waardoor der wel wat spanning inkomt.
Wat ik jammer vind, is dat je die percussie effectjes met delay en reverb erover, steeds OP de 1e tel van een blok hebt gezet.
Als je die nu eens wat meer ehm.. randomness geeft? Dus na de tel, voor de tel. Of echt anderhalve tel te laat waardoor je meer een verrassingseffect in je track krijgt?

Ik weet dat dit een eerste experimentje is!!!

En de kick vind ik ietwat plomp overkomen. 't is een heel subtiel trackje en dan zit er toch nog wel een stevige kick in, wel jammer. Voor de rest vind ik het wel leuk :D.

-C-

tjah, ik vind het zoals altijd weer een fantastische sound hebben. Die onnatuurlijke geluidjes zijn erg lekker.

Lekkere reverbs, vrij veel, maar het geheel blijft toch heel ruimtelijk, kan nog ademhalen zeg maar.

Zou 100% die kick er later in 'werpen'.

Toch zou ik er gewoon een gemene beat van maken.

En een paar vrolijke vocals. :D

- - - -

deuntje wat er bijkomt valt ook echt weer te categoriseren onder de 'isniezot-modus'. :halleluja

succes

Klinkt errug goed.....

Ik zou die kick er helemaal uitlaten, maakt het alleen maar spannender...

Lekker vage en crispy geluidjes, kan ik erg waarderen

bedankt voor de reacties allemaal :)
ik ga de track laten voor wat het is nu.
ben er tevreden mee. misschien dat ik de kick
nog doffer en meer naar de achtergrond ga halen
ofwel er pas later in laat komen.

greets isnieZot

Back