Lycos...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
- eerst banners bovenaan de page... was nog te 'overzien'...
- tijdje later verschenen er ook nog banners aan de zijkant...!

*uche* * 6... ff rustig blijven nu... a.u.b... 6...!!???

- NU MAG JE GVD NIET EENS MEER RECHTSTREEKS NAAR EEN BESTAND OP JE LYCOS SITE LINKEN!!!

het komt er gewoon keihard op neer dat alle door mij ooit geplaatste links naar mp3's niet meer ge-download kunnen worden...

...weest allen dus niet verbaast bij het zien van een link van mij die het niet meer doet... t'iz niet mijn schuld dus...

signed,
een kwade 6 trak...
:frons:

Laatst gewijzigd:
- of ik naam de MP3's om naar 3PM of iets dergelijks... kijken wat LIJK-OS dan nog kan doen...!
* tenzij er zo'n 'link'miegel van LIJK-OS.nl hier op het forum rondwaard en ook dat gaat 'verhelpen'... zal me nix verbazen...:frons:

- ik heb al een nieuwe aangemaakt bij FREEWEBS.COM... geen banners, 500MB traffic...
wel een nadeel is dat je geen FTP acces hebt... alles moet file-tje voor file-tje dus... :erm:

Origineel geplaatst door 6 trak
- of ik naam de MP3's om naar 3PM of iets dergelijks... kijken wat LIJK-OS dan nog kan doen...!
* tenzij er zo'n 'link'miegel van LIJK-OS.nl hier op het forum rondwaard en ook dat gaat 'verhelpen'... zal me nix verbazen...:frons:

- ik heb al een nieuwe aangemaakt bij FREEWEBS.COM... geen banners, 500MB traffic...
wel een nadeel is dat je geen FTP acces hebt... alles moet file-tje voor file-tje dus... :erm:

enne de limiet voor filesize? ;)

Slippah wil 6 trak iets vragen dus of mr 6 ff online komt op M ende SN

* 6 trak terug na met slipper te hebben gesproken in M ende SN

die filesize limiet is er niet voor zover ik weet... andere sites hebben ook mp3 materiaal dus dat zit wel goed...

b.t.w. LIJK-OS deed al vaker vreemd qua uppen van files... menig keer 'klapte' de upload eruit... maar goed...

Vergeet toch die lycos, maak een eigen server aan. makkelijk zat.

En mp3 is een shit formaat,
.. ik ga alles in 22 Khz wav doen in het vervolg, (op internet zetten) de broadband is toch al bijna gemeengoed geworden. En hier in Rijswijk al weer goedkoper en veel sneller.

Origineel geplaatst door 6 trak
pardon... mp3 is een shitformaat? 22khz klinkt ook niet dat je zegt ok en is nog groter ook...

bij een mp3, 128kbit/44.1khz zit je op 960Kb/min
bij een wav, 22100bytes zit je op 1294kb/min

dan kies ik toch echt wel voor het mp3 formaat ;)

same here. hmm ik ga die server van je checke dan :) enne je weet het eej 6 (btw komde ge ook nog ff op m ende s en nog een n erbij?)

Um... kun je niet gewoon een heel simpel haa-tee-em-el-paginaatje maken met al die dingen erop? Dan link je niet direct, en er zijn vast wel manieren om het bannergeweld tegen te gaan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back