Gezocht: PG-200 (knoppenbak voor JX-3P)

Status
Please reply by conversation.

youtH

Nieuwkomer
Ik heb een JX-3P die ik amper programmeer vanwege de omslachtige interface. Heeft iemand toevallig een PG-200 voor me, ik wil er dus geen JX-3P bij ;)

Re: Gezocht: PG-200 (knoppenbak voor JX-3P)

Origineel geplaatst door youtH
Ik heb een JX-3P die ik amper programmeer vanwege de omslachtige interface.

meen je dah nou ech?
je kunt per parameter gewoon 1 knop in drukken en dan heb je ook nog een slider tot je beschikking... ik snap niet wat daar zo omslachtig aan is... gewoon ff van papier een lay-over maken met de parameters er op (incl. grafix etc.) en klaar!

er zijn veel omslachtiger/moeilijkere synths qua programmeren... ik denk aan een poly-800 bijvoorbeeld...

Re: Re: Gezocht: PG-200 (knoppenbak voor JX-3P)

Origineel geplaatst door 6 trak
meen je dah nou ech?
je kunt per parameter gewoon 1 knop in drukken en dan heb je ook nog een slider tot je beschikking... ik snap niet wat daar zo omslachtig aan is... gewoon ff van papier een lay-over maken met de parameters er op (incl. grafix etc.) en klaar!

er zijn veel omslachtiger/moeilijkere synths qua programmeren... ik denk aan een poly-800 bijvoorbeeld...

Okay, en hou wil jij live cut-off doen met je jx3p?
Daar heb je die PG200 voor nodig.

youtH/Heatwave toch? Welkom!

R.
(SCouT/Silicon Ltd. ;-) )

Re: Re: Re: Gezocht: PG-200 (knoppenbak voor JX-3P)

Origineel geplaatst door funxiun
Okay, en hou wil jij live cut-off doen met je jx3p?
Daar heb je die PG200 voor nodig.
ik doe het niet live en een PG staat voor Programmer... trouwens je kunt midi EN pg niet samen gebruiken ;)

zo, wie is er nu de grootste waaizkaai...? :D

en wat wil je voor die pg200 uitgeven????

ik heb er een staan maar met een mks30 die evt wel los wil weg doen maar dan moet er wel erg sterk geboden worden op de pg200

stuur maar een pb met je bod

Re: Re: Re: Re: Gezocht: PG-200 (knoppenbak voor JX-3P)

Re: Re: Re: Re: Gezocht: PG-200 (knoppenbak voor JX-3P)

ik doe het niet live en een PG staat voor Programmer... trouwens je kunt midi EN pg niet samen gebruiken ;)

zo, wie is er nu de grootste waaizkaai...? :D

*ZUCHT*

R.

meen je dah nou ech?

Ik doe het ook wel op die manier, maar steeds minder. Als ervaren programmeur kun je waarschijnlijk stapsgewijs je geluiden wel vinden als je een duidelijk doel voor ogen hebt, maar lekker experimenteren (of live met de geluiden spelen) lijkt me een stuk makkelijker als je een hele reeks parameters parallel kan tweaken.
Bovendien is het feit dat er ergere dingen bestaan niet direct een reden om van mijn wens af te zien ;)

youtH/Heatwave toch? Welkom!

Wow iemand die me kent :) Ah nu zie ik het, Scout van X2000 o.a. ;) Ja ik dacht laat ik weer eens een poging wagen muziekjes te maken...

Status
Please reply by conversation.
Back