Dave-PL

Dave-PL

Ingeburgerd
Hallo,

Ik ben David pluym, ik ben 16 jaar. En ik zit nu in 5 havo. Volgend jaar wil ik informatica gaan studeren. Ik ben sinds gisteren eigenlijk online. Maar ik dacht, laat ik eens netjes zijn en gewoon me voorstellen. Mijn grote hobby is muziek maken, en echt andere hobby heb ik niet echt. Ik kwam op deze site doordat ik mensen op clubcharts erover zag praten. Dus ik ben op verkenning gegaan en kwam hier uit.

Ik ben op deze verslaving gekomen door een vriend van mij. Het was in het jaar 2000 denk ik zoiets en hij had iets nieuws, ejay! Hij zei, daar kan je muziek mee maken. Toen was ik nog helemaal niet geinteresseerd in trancemuziek, ik luisterde dat ook heel weinig. Ik ging dus kijken bij hem en verrek, het was nog leuk ook. Ik natuurlijk ook dat programmatje hebben. Ik heb een lange tijd gewoon een beetje mee zitten klooien en zooien, je weet wel. Het was mei 2003 toen ik dacht, he het is wel heel erg leuk, ik wil gaan producen. En toen kwam ik fruityloops tegen. En nu zijn er een paar maanden voorbij gegaan en nu ben ik bezig met mijn 9e productie. Ik vond in de vakantie dat het tijd werd een synthesizer aan te schaffen, dat is dus de acces virus geworden. En dan vind ik het toch grappig hoe het komt dat je op een bepaalde hobby komt, je opent een bankrekening bij amb amro en je krijg een triest muziek programma''tje erbij en dat breng je op het idee te producen. Hoofdzakelijk maak ik trance muziek, ik ben ook wel eens aan het proberen een andere stijl te maken.

[vraag verwijderd door mod]

Voor meer ideen over mijn muziek kijk je op http://dave-pl.myownmusic.de

Bedankt voor het lezen van mijn post.

Gr. David

Last edited by a moderator:
Welkom!

En laat ik alvast duidelijk voorop stellen dat vragen m.b.t. illegale software op synthforum.nl absoluut niet getolereerd worden!

WELKOM!
welkom.gif

Back