Eindejaars opruiming! Ik heb wat ruimte in m'n kast nodig dus ik moet plaats gaan maken...
AMSynths AM8071 Snowfall Mark II: €200,-
Misschien wel de beste EMS filter clone die er is . Wil je de sound van een EMS VCS3, Roland SH-3 of System 100 dan moet je deze hebben.
AMSynths AM8109 JP8 Low Pass Filter DIY: €200,-
Zeldzame Jupiter 8 filter clone, gebruikt dezelfde chip (IR3109) als de JP 8. Ik heb deze zelf gemaakt, volledig volgens specs van AMSynths. Nergens op bezuinigd dus ook een origineel panel en knoppen van AMSynths, Cliff jacks en top componenten van AMSynths zelf en Mouser. Werkt en klinkt super, maar ik heb er 3 dus kan er wel 1 missen...
Doepfer A-101-2 LPG: €70,-
Fijne LPG van Doepfer, kleine prijs maar klinkt duurder dan hij is.
Frequency Central System X VCO (Roland System 100m clone) DIY: €125,-
Fijne oscillator met dè vintage Roland sound.
Gebouwd door Ross Lamond van Lamond Design, dus prima build.
Frequency Central System X VCO (Roland System 100m clone) DIY: €85,-
Zelfde als hierboven, maar deze heeft een klein probleem met de Triangle output. Hier komt ook een Saw uit, i.p.v. een driehoek. Krijg ik niet opgelost dus mag weg voor 2/3 van de prijs. Beide VCO's samen mogen weg voor €200,-
Frequency Central System X VCF (Roland System 100m clone) DIY: €125,-
Geweldige filter, klinkt alsof je 40 jaar terug in de tijd bent. Lekkere old school Roland knor!
Liefst ophalen (Nijmegen) maar verzenden (en zelfs bezorgen als het in de driehoek Nijmegen - Den Bosch - Eindhoven is) is uiteraard mogelijk. Prijzen zijn exclusief verzending.
AMSynths AM8071 Snowfall Mark II: €200,-
Misschien wel de beste EMS filter clone die er is . Wil je de sound van een EMS VCS3, Roland SH-3 of System 100 dan moet je deze hebben.
AMSynths AM8109 JP8 Low Pass Filter DIY: €200,-
Zeldzame Jupiter 8 filter clone, gebruikt dezelfde chip (IR3109) als de JP 8. Ik heb deze zelf gemaakt, volledig volgens specs van AMSynths. Nergens op bezuinigd dus ook een origineel panel en knoppen van AMSynths, Cliff jacks en top componenten van AMSynths zelf en Mouser. Werkt en klinkt super, maar ik heb er 3 dus kan er wel 1 missen...

Doepfer A-101-2 LPG: €70,-
Fijne LPG van Doepfer, kleine prijs maar klinkt duurder dan hij is.
Frequency Central System X VCO (Roland System 100m clone) DIY: €125,-
Fijne oscillator met dè vintage Roland sound.
Gebouwd door Ross Lamond van Lamond Design, dus prima build.
Frequency Central System X VCO (Roland System 100m clone) DIY: €85,-
Zelfde als hierboven, maar deze heeft een klein probleem met de Triangle output. Hier komt ook een Saw uit, i.p.v. een driehoek. Krijg ik niet opgelost dus mag weg voor 2/3 van de prijs. Beide VCO's samen mogen weg voor €200,-
Frequency Central System X VCF (Roland System 100m clone) DIY: €125,-
Geweldige filter, klinkt alsof je 40 jaar terug in de tijd bent. Lekkere old school Roland knor!
Liefst ophalen (Nijmegen) maar verzenden (en zelfs bezorgen als het in de driehoek Nijmegen - Den Bosch - Eindhoven is) is uiteraard mogelijk. Prijzen zijn exclusief verzending.
Last edited by a moderator: