• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Eurorack] Frequency Central System X VCO's en Filter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Eindejaars opruiming! Ik heb wat ruimte in m'n kast nodig dus ik moet plaats gaan maken...

AMSynths AM8071 Snowfall Mark II: €200,-

Misschien wel de beste EMS filter clone die er is . Wil je de sound van een EMS VCS3, Roland SH-3 of System 100 dan moet je deze hebben.

AM8071_1_zpsz0yduacv.jpg

AM8071_2_zpssltymmgn.jpg

AMSynths AM8109 JP8 Low Pass Filter DIY: €200,-

Zeldzame Jupiter 8 filter clone, gebruikt dezelfde chip (IR3109) als de JP 8. Ik heb deze zelf gemaakt, volledig volgens specs van AMSynths. Nergens op bezuinigd dus ook een origineel panel en knoppen van AMSynths, Cliff jacks en top componenten van AMSynths zelf en Mouser. Werkt en klinkt super, maar ik heb er 3 dus kan er wel 1 missen... :D

AM8109_1_zpstkc5sx2d.jpg

AM8109_2_zps2vzx5nph.jpg

Doepfer A-101-2 LPG: €70,-

Fijne LPG van Doepfer, kleine prijs maar klinkt duurder dan hij is.

DoepferLPG_1_zpsf5ogc8mb.jpg

Frequency Central System X VCO (Roland System 100m clone) DIY: €125,-

Fijne oscillator met dè vintage Roland sound.
Gebouwd door Ross Lamond van Lamond Design, dus prima build.

SysXOsc2_1_zpswfmd8cyd.jpg

SysXOsc2_2_zps0ua2il8n.jpg

Frequency Central System X VCO (Roland System 100m clone) DIY: €85,-

Zelfde als hierboven, maar deze heeft een klein probleem met de Triangle output. Hier komt ook een Saw uit, i.p.v. een driehoek. Krijg ik niet opgelost dus mag weg voor 2/3 van de prijs. Beide VCO's samen mogen weg voor €200,-

Frequency Central System X VCF (Roland System 100m clone) DIY: €125,-

Geweldige filter, klinkt alsof je 40 jaar terug in de tijd bent. Lekkere old school Roland knor!

SysXFil_1_zps4wliaaov.jpg

SysXFil_2_zpsbdfj98ua.jpg

Liefst ophalen (Nijmegen) maar verzenden (en zelfs bezorgen als het in de driehoek Nijmegen - Den Bosch - Eindhoven is) is uiteraard mogelijk. Prijzen zijn exclusief verzending.

Last edited by a moderator:
Oh ja, ruil is ook mogelijk. Ik wil nog wel een Strymon Timeline, AMSynths AM8125 VCO, Make Noise Erbe-Verb of Echophon, 4ms QCD of SCM, Rebel Technology Stoicheia of Klasmata. :okdan:

Beide AMSynths modules zijn verkocht.

Prijsupdate:

Frequency Central System X VCO (1): €120,-
Frequency Central System X VCO (2): €80,- > Samen voor €190,-
Frequency Central System X VCF: €120,-
Doepfer A-101-2: €65,-

Doepfer LPG is verkocht.

Prijs update voor de System X modules, eindejaarsopruiming:

Frequency Central System X VCO (1): €99,-
Frequency Central System X VCO (2): €65,- > twee VCO's samen voor €150,-
Frequency Central System X VCF: €99,-

Oh ja, als je alle 3 de FC modules wil dan mogen ze weg voor 200,- inclusief verzending (binnen Nederland of Kiala voor België).

En nog een prijsdump!

Frequency Central System X VCO (1): €90,-
Frequency Central System X VCO (2): €60,- > twee VCO's samen voor €140,-
Frequency Central System X VCF: €90,-

Alle drie de modules samen: €180,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back