• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Korg MS-10 en TC M-one

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nolet

verkeerd in goede staat
Staat niets te doen en ik kan het geld wel gebruiken:

Korg MS-10: Met netsnoer, geen handleiding. Alleen de plasticrandjes zijn een beetje beschadigd. Technisch 100% in orde, en klinkt natuurlijk als een klok. Prijsje: 300 euro.

TC M-one effectenbak: 1 lijntje in het display is uitgevallen, vandaar voor een habbekrats: 250 euro.

Re: Te Koop: Korg MS-10 en TC M-one

Origineel geplaatst door Nolet
Staat niets te doen en ik kan het geld wel gebruiken:

Korg MS-10: Met netsnoer, geen handleiding. Alleen de plasticrandjes zijn een beetje beschadigd. Technisch 100% in orde, en klinkt natuurlijk als een klok. Prijsje: 300 euro.

TC M-one effectenbak: 1 lijntje in het display is uitgevallen, vandaar voor een habbekrats: 250 euro.

PB! :)

Re: Re: Te Koop: Korg MS-10 en TC M-one

Re: Re: Te Koop: Korg MS-10 en TC M-one

Origineel geplaatst door 6 trak
erm... voor zover ik weet heeft een MS een vast snoer... of heeft deze een afneembare?
ja toch?:confused:

????? vreemd, alle ms10's die ik ooit heb gezien hadden gewoon een vast snoer.:confused:

trouwens, iedereen verkoopt tegenwoordig zn ms10's ....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back