Goedkope Roland MC303 gezocht

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Artist
Hoi,

Ik zoek een goedkope Roland MC303 groovesynth of eentje die ik voorlopig mag lenen met een optie om hem later te kopen van je.

Phochos:D

het is ondertussen lang genoeg geleden, dat ding is binnenkort heel gewild, voor de retro kudt sound

Dat ding is zo kudt omdat ie uit de middeleeuwen van de dancemuziek komt. Ik kan me gewoon geen enkele toepassing verzinnen voor zo'n doffe ruisbak behalve een kampvuur.

Ik kan me gewoon geen enkele toepassing verzinnen voor zo'n doffe ruisbak behalve een kampvuur.
Als rookmachine ? :D

Ik vind het ook maar een behoorlijk armoedig ding. En lang niet waard wat ze er tegenwoordig voor durven te vragen..
Beter ga je voor een MC505.. zit een paar tientjes hoger maar heb je ook veel meer. (beiden vroeger gehad)

het is ondertussen lang genoeg geleden, dat ding is binnenkort heel gewild, voor de retro kudt sound

ah, die fiets.
ome phooch denkt ook, lat ik er maar vast eentje hebben liggen....:D

:mega:

Ik zou allang blij zijn als ik er voorlopig eentje kan lenen. Een MC505 is te hoog gegrepen voor me, niet qua gebruik maar qua financiën. Ik ben heel blij dat ik een aantal dingen in langdurige bruikleen heb gekregen.

Ga begin januari beginnen aan mijn nieuwe album Traumland in de stijl van Irrlicht en Cyborg/Blackdance van Klaus Schulze, mijn grote voorbeeld.:D

ik heb de mijne voor 50 euro verkocht ofzo maar ik zou hem nu liever verbranden als dat er voor zou zorgen dat er een plaat minder met dat ding wordt gemaakt.

ik heb laatst een Rm1X gekocht voor 100 euro inc. verzenden. Dat ding is wel 1000 keer beter dan een MC303 en goedkoper.

ik heb de mijne voor 50 euro verkocht ofzo maar ik zou hem nu liever verbranden als dat er voor zou zorgen dat er een plaat minder met dat ding wordt gemaakt.

Heb er in 2014 een paar albums mee gemaakt en was er zeer tevreden over, daarom wil ik hem weer terughebben. De andere grooveboxen zijn te prijzig voor me.

Deze mag afgesloten worden, via smackos krijg ik een MC303 binnen.:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back