• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Spirit absolute 2 monitors

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OK computer

Ingeburgerd
sprit absolute 2 passieve monitors. voor 250 euro
ben op zoek naar actieve monitors want ik heb mn versterker opgeblazen bij een iets te wild verjaardagsfeestje ;)
dus als iemand nog iets heeft, kan ie me mailen

ps. op te halen en te beluisteren in amsterdam.

Re: Spirit absolute 2 monitors

Origineel geplaatst door OK computer
ben op zoek naar actieve monitors want ik heb mn versterker opgeblazen bij een iets te wild verjaardagsfeestje ;)

Opgeblazen versterker...MMmmm .. en daar hingen zeker die boxen aan!?

Dan is die 250 euro echt te veel.

Grt. Astro.

Re: Spirit absolute 2 monitors

Zijn die monitors na die blowjob dan nu niet wel heel errug passief geworden ??

Eigenlijk heb ik best interresse, maar zonder te willen zeiken, 250 euri vind ik ook aan de hoge kant......

Speakers gaan echt niet kapot als een versterker ze niet meer genoeg stroom kan leveren hoor.

Trouwens ik heb mijne ooit voor 300 euri verkocht en da's een nette prijs. Al ik zeg het zelf.
Maar dan motten ze wel in goede tot uitstekende staat zijn. :)

Re: Re: Spirit absolute 2 monitors

Re: Re: Spirit absolute 2 monitors

Origineel geplaatst door astronaut
Opgeblazen versterker...MMmmm .. en daar hingen zeker die boxen aan!?

Dan is die 250 euro echt te veel.

Grt. Astro.

STOP!!! iedereen. er is hier sprake van een misverstand!! de onfortuinlijke plasincident had geen betrekking op mn lieve absolute's. Ik zal het hun nooit aandoen om jolige fuifmuziek ala shakira en Justin T. te moeten doen weergeven. Dat hadden ze me nooit vergeven en ik mezelf ook niet.
dus.. tis maat dat jullie het weten.
en ja fuse ze zijn in uitstekende staat ja als jij ze voor 300 verkocht heb, dan lijkt het me dat 250 een nette prijs is.
(begon al een beetje te twijfelen):)

Re: Re: Re: Spirit absolute 2 monitors

Re: Re: Re: Spirit absolute 2 monitors

STOP!!! iedereen. er is hier sprake van een misverstand!! de onfortuinlijke plasincident had geen betrekking op mn lieve absolute's. Ik zal het hun nooit aandoen om jolige fuifmuziek ala shakira en Justin T. te moeten doen weergeven. Dat hadden ze me nooit vergeven en ik mezelf ook niet.
dus.. tis maat dat jullie het weten.
en ja fuse ze zijn in uitstekende staat ja als jij ze voor 300 verkocht heb, dan lijkt het me dat 250 een nette prijs is.
(begon al een beetje te twijfelen):)

Misschien ook wat voorbarig om daar vanuit te gaan maar.... En natuurlijk ook een beetje proberen die prijs behoorlijk omlaag te krijgen. Al moet ik zeggen dat ik bij gebruikte speakers altijd een beetje huiverig ben. Aan de andere kan, geef je de eventuele koper ook de kans om te luisteren. Maar voor de duidelijkheid ik vind 250 euro toch wat te hoog en net daarvan ga ik in ieder geval wel uit..

Groet :doei:

Astro.

maar ben je zelf ook daadwerkelijk geinteresserd of ben je de prijs aan het omlaag halen voor anderen?:confused:

maar ben je zelf ook daadwerkelijk geinteresserd of ben je de prijs aan het omlaag halen voor anderen?:confused:

ik vind 250 euro ook een zeer nette prijs

(om het evenwicht ook maar even te beinvloeden)

Ja en Nee..

Ja en Nee..

Ja en Nee.

*D

Re: Ja en Nee..

Re: Ja en Nee..

Origineel geplaatst door astronaut
Ja en Nee.

*D

Voor de duidelijkheid.

Nee = niet voor een ander :confused: maar voor mijzelf..

Astro gaat zijn ogen toe doen.:z

Lekker Spacen.....

Origineel geplaatst door Microwave D
voor 175 doe ik het;)

no offence, maar als je spirit absolute 2 monitors niet eens meer voor 250 eurootjes kan verkopen, dan ben ik echt alle vertrouwen in de wereld kwijt. (lichtelijk overdreven oftewel ;) maar wel waar)

Waarom zakken met de prijs ???

Als de "Knakenpoetsers" onder ons op de centen blijven zitten, dan moeten ze dat zelf weten, maar dan ga je toch niet onder je eigen prijs zitten ???

Of wil je er zoooo vreselijk graag vanaf ???

250 is gewoon een hele goeie prijs.

Maar ach die 'Ollanders vinden al gauw iets te duur !!!!

En wat betreft "Eng vinden" van 2e jands speakers kopen:
Als het klinkt is het goed.

Een speaker is NET een Doos (ja zo Een) ... als die stinkt, dan is ie niet goed.
Wat je hoort is wat ie doet.
Dus is het HELEMAAL niet eng om 2e hands speakers te kopen.

Gewoon even geduld, en er komt vanzelf iemand die Jouw spirits is.

Je gaat je handel toch niet weggeven ????

Suc6 jongen.

Groeten

Marco

Origineel geplaatst door cyan_circle
dan ben ik echt alle vertrouwen in de wereld kwijt. (lichtelijk overdreven oftewel ;)

anders ik wel, heb tot nu toe nog geen enkel pb ontvangen. het enige wat ik krijg is gezeur dat het te duur is of zelfs een bijna beledigende bod van 175,- :confused: . Ik geef iedereen vanzelfsprekend eerst de kans om het te beluisteren maar zelfs dat heeft nog niemand ondernomen, maar om phaeax te citeren: geduld is een schone zaak. Had misschien eerst moeten wachten met het kopen van mn actieve boxen totdat ik deze had verkocht:stupid
Dus aan alle knakenpoetsers (leuke uitdrukking, nog nooit van gehoord) de prijs blijft 225,-

ik heb geduld.............

ik wil wel komen luisteren, en als het klinkt ben ik wel geintresseerd, zelfs voor 250 e's
ik pb je morgen!

Origineel geplaatst door korgkonijn
ik wil wel komen luisteren, en als het klinkt ben ik wel geintresseerd, zelfs voor 250 e's
ik pb je morgen!

en hop mijn vertrouwen in de wereld is spontaan weer hersteld.
wat een vent! :okdan: :luv: :biertje:

Origineel geplaatst door korgkonijn
zelfs voor 250 e's
ik pb je morgen!

Kijk ! that's the "Spirit" (what's in a neme ?) ...
En zo'n jongen zou ik ze WEL gunnen voor 225,--

Een mes snijd tenslotte altijd aan 2 kanten.

Maar goed laat ik mij niet met DE handel bemoeien.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back