Kiwitechnics patch editor gezocht

Status
Please reply by conversation.

Timecop

Preset Manager
Somewhere in the vast nothingness of space...
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een Kiwitechnics Patch Editor.

Voor diegenen die er af willen: ik zie jullie reactie met smart tegemoet!

digiloog waarom wil jij dat weten?

digiloog waarom wil jij dat weten?

Ik heb er één en kan hem de voor en nadelen van dit ding vertellen, want op de matrix 1000 werkt hij niet geheel feilloos.
Dus mijne is niet te koop, wil alleen masa medeforummers van welgemernd advies voorzien, mag dat.

Dre loop niet zo te zeuren man

Bericht door een moderator:
Ja zo is het wel weer mooi geweest he jongelui! ;)

Ik heb er één en kan hem de voor en nadelen van dit ding vertellen, want op de matrix 1000 werkt hij niet geheel feilloos.
Dus mijne is niet te koop, wil alleen masa medeforummers van welgemernd advies voorzien, mag dat.

Natuurlijk mag je dat vragen!

Maar wil m voornamelijk gaan gebruiken voor mijn Roland JX10 en Matrix 1000 inderdaad. En voor mijn Alpha Juno in mindere mate.

Wat werkt er niet goed met de Matrix?

Hoi Timecop,
Heb jij de Matrix 1000 al geüpgraded van de standaard 1.11 eprom naar de 1.16 eprom, anders loopt hij bij het tweaken aan de knoppen hopeloos vast.
Zelf na de upgrade kan dat soms nog gebeuren wat ik bij de mijne ook al eens heb meegemaakt.
Als hij mocht vastlopen kun je dat herstellen door gelijktijdig op de enter toets en powerknop te drukken.
De Jx-10 moet ook geüpgraded zijn naar software versie 1.08 anders werkt de kiwi niet.

Nu tevreden DRe ;)

Heb je dat van die 1.08 versie wel goed gelezen? Ben wel benieuwd wat dat is dan. :)

Om met de Jx10 sys-ex te kunnen ontvangen heb je de 2.3 eprom's nodig.. http://www.colinfraser.com/jx10/jx.htm maar misschien zitten die er al wel in..
Of als je moet upgraden qua eprom kun je ook gelijk doorgaan voor de Vecoven update.. De standaard upgrade had dacht ik ook al minder last van de midi vertraging.. daar waar de JX10 nogal last van heeft als je em als masterklavier gebruikt.
http://www.vecoven.com/superjx/superjx.html

Hoi Timecop,
Heb jij de Matrix 1000 al geüpgraded van de standaard 1.11 eprom naar de 1.16 eprom, anders loopt hij bij het tweaken aan de knoppen hopeloos vast.
Zelf na de upgrade kan dat soms nog gebeuren wat ik bij de mijne ook al eens heb meegemaakt.
Als hij mocht vastlopen kun je dat herstellen door gelijktijdig op de enter toets en powerknop te drukken.
De Jx-10 moet ook geüpgraded zijn naar software versie 1.08 anders werkt de kiwi niet.

Nu tevreden DRe ;)

Mijn JX heeft in ieder geval de Vecoven upgrade, dus die werkt sowieso.

De firmware versie van de M1000 weet ik niet. Weet iemand hoe je dit kan checken?

De firmware versie van de M1000 weet ik niet. Weet iemand hoe je dit kan checken?

Bij de mijne zat er een stickertje op de originele eprom met een balpen geschreven 1.11 erop.
Dus even onder de motorkap kijken.
Hoe je het op een andere manier kunt checken zou ok je niet kunnen zeggen, helaas.

Status
Please reply by conversation.
Back