Roland FA 06/08 Guitar sounds

vibes

Nieuwkomer
Hallo... heeft er iemand al ervaring met de (redelijk) nieuwe Roland FA 06/08 synth?? Heb gelukkig al wel een beetje een idee gekregen door filmpjes op het internet (YOUTUBE)... maar weet nog steeds niet hoe de gitaar sounds (Electric/Clean/Wah ect. ect)erop klinken?:?

De akoestische gitaar vond ik btw wel oke klinken voor een Roland synth.

:mega:

De meeste sounds zijn afkomstig uit de SR-JV80 en SRX Expansion Boards. Daar zijn veel audiovoorbeelden van te vinden (op SynthMania). Voor de rest is het aangevuld met SuperNatural sounds uit de Integra-7. Daar moeten ondertussen ook wel wat voorbeelden van online staan.

De meeste sounds zijn afkomstig uit de SR-JV80 en SRX Expansion Boards. Daar zijn veel audiovoorbeelden van te vinden (op SynthMania). Voor de rest is het aangevuld met SuperNatural sounds uit de Integra-7. Daar moeten ondertussen ook wel wat voorbeelden van online staan.

Oh ok, thnx voor de tip, ik kende SynthMania nog niet zal gelijk even gaan kijken...

Moet eerlijk zeggen dat de guitar sounds van Yamaha motif/ES/ mox/moxf wel heerlijk vond klinken.

Roland romplers blinken niet uit in vervormde / electrische gitaren. Motif XS vond ik beter daarvoor.

Misschien een Korg Krome/Kronos oid? Want die Motif engine is ook al jaren oud inmiddels.

Back