• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Blofeld desktop wit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

binaural

Ouwe rot
Wegens de overstap naar een Microwave XT bied ik mijn Waldorf Blofeld desktop te koop aan. De witte versie.

Ik ben tweede eigenaar. De selectie encoder is een jaar of wat door Waldorf zelf vervangen door een klikkend exemplaar. Ziet er verder onberispelijk uit en komt met doos en adapter. Of ik de handleiding nog heb, weet ik niet.

Prijs: 250. Verzending mogelijk voor rekening en risico koper. Uiteraard ook op te halen en uit te proberen onder het genot van een :koffie: te Nijmegen.

PB voor meer info

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back