• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha EX5r

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Over de prijs kan onderhandeld worden.
Gaat weg inverband met de uitgebreide toetsen versie.
Het is echt een fantastische synth.

Inderdaad ... een superfantastische synth en als ik de poen had, zou ik hem gelijk aanschaffen ... maar ja, je moet de poen hebben natuurlijk ;)

Kom op mensen: zij die van 'echte' synths houden met 'echte' sounds ... overweeg deze EX5 !!!! Rompler, analog en physical modelling, sampler, sequencer en arpeggiator, effects ... allemaal in één bak. Een echt werkpaard !!!!

(Zo ... eventjes wat reclame voor je gemaakt :D )

:doei:

Welke opties zijn er inclusief?

SCSI, Digital/analogue extension, Ram, Flashram etc...

Deze zijn namelijk moeilijk te vinden.

Handling = handleiding?

Maar als je een rack heb dan neem je natuurlijk alle evt uitbreidingen mee naar je toetsenversie. ;)

Lekkere bak!

OK potentiële koper laat het op het laatste moment afweten, dus hij is er nog.
Zoals gezegd over de prijs valt te onderhandelen.

Weetje, ik heb al diverse mensen verteld wat voor een fantastische bak het is maar volgens mij heeft iedereen een beetje de herfst in de portemonee. Een geweldig online forum voor support voor dit beestje en duizenden gratis patches.

Een fijne bak om ambient mee te bouwen, of als toevoeging voor een live setup voor de bread & butter sounds.
Unieke FDSP synthese en een geweldige uitdaging voor iemand die eens echt gave sounds wil maken met een rampler.

(zou je hem nu nog wel verkopen? ;) )

Origineel geplaatst door fuse
Weetje, ik heb al diverse mensen verteld wat voor een fantastische bak het is maar volgens mij heeft iedereen een beetje de herfst in de portemonee. Een geweldig online forum voor support voor dit beestje en duizenden gratis patches.

Een fijne bak om ambient mee te bouwen, of als toevoeging voor een live setup voor de bread & butter sounds.
Unieke FDSP synthese en een geweldige uitdaging voor iemand die eens echt gave sounds wil maken met een rampler.

(zou je hem nu nog wel verkopen? ;) )

Ik wil 'm !!!! Ik wil 'm !!!! Weet je niet toevallig een bank die makkelijk te kraken is =( ... 't Is inderdaad herfst in m'n portemonee (of beter gezegd ... winter).

Ik zou hem nooit verkopen, maar als je het toch per sé wil ... MENSEN, JULLIE WETEN NIET HOE GOED DE EX5 IS !!!! Qua synthese op één lijn te zetten met de CS80, SY99 en Wavestation ... of misschien nog wel beter ;)

:doei:

Bedankt allemaal,
ik zou hem ook nooit verkopen als ik niet toetsenversie zou hebben gekocht.
Ik vind het de lekkerste synth die ik tot gehad heb.

Ik snap er niets van.:confused:
Iedereen vindt het een fantastisch apparaat, maar ik heb hem nog staads.

De EX5 is inderdaad een geweldige synthesizer. FDSP synthese vooral is fantastisch. Ik heb de toetsenversie al maar anders...

Echt waar mensen, hier krijg je geen spijt van.

Er zijn een aantal mensen die de EX5r zouden willen hebben als ze geld zouden hebben.
Ik ben nu op zoek naar iemand die hem wil hebben en wel geld heeft.;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back