For those who like to groove

bombario

Gepokt en gemazeld
Ik zat gisteren wat te struinen op internet en kwam opeens een playlist tegen met oude DJ-sets uit 'For those who like to groove'. Ze zijn uit 1992 en ik weet nog wel dat ik destijds luisterde, je reinste jeugdsentiment dus.

Er staan ook heel veel bekende namen tussen, zoals Speedy J, Richie Hawtin, Buzz Fuzz, Dano, Michel de Hey, Miss Djax etc. Kortom, leuk voor de liefhebbers met inmiddels grijze haren :D

For those who like to groove op YouTube

zoek maar eens hier op het forum. Is jaren geleden weer een kleine DSF hype geweest in de tijd dat je eigenlijk nagenoeg geen online ruimte had om iets met elkaar te delen.
Totdat natuulk de website van herejezus online kwam waar je gratis 500mb van kreeg. lol wat een tijd.

Heb ze ook nog bijna allemaal trouwens, dus kan ze beschikbaar stellen

Ja nice. Wat ik ook wel leuk zou vinden weer is te horen is die live uitzendingen van Chemistry. Is meer 95 natuurlijk.

zoek maar eens hier op het forum. Is jaren geleden weer een kleine DSF hype geweest in de tijd dat je eigenlijk nagenoeg geen online ruimte had om iets met elkaar te delen.
Totdat natuulk de website van herejezus online kwam waar je gratis 500mb van kreeg. lol wat een tijd.

Heb ze ook nog bijna allemaal trouwens, dus kan ze beschikbaar stellen

:halleluja :okdan: :W

Dank voor het aanbod @monotron :halleluja Ik luister eerst deze playlist af en er staat nog veel meer moois op YouTube.

Ik luister trouwens regelmatig DJ-sets tijdens de was ophangen, maar damn, wat is er tegenwoordig veel eenheidsworst. De DJ is inwisselbaar en ze draaien allemaal dezelfde EDM-meuk. Prachtig geproduceerd, maar creatief armoedig. Dan maar oude sets terugluisteren :D

Back