ON-interessante gear gevonden

RSB

Whoehahaha

Attachments

• Screen Shot 2016-01-11 at 13.23.52.jpg
    Screen Shot 2016-01-11 at 13.23.52.jpg
    50,7 KB · Bekeken: 149
Last edited by a moderator:
Ik had me een tijdje terug even verlekkerd met iets op Catawiki waar in eerste instantie helemaal niet op geboden werd.. maar dit slaat werkelijk alles..
Een beetje doorsparen en je hebt een MC909.. die is hier tenminste voor 400 verkocht laatst..

Ik heb me daar ook al over verbaasd. Het meest bizarre is dat dit niet eens de eerste MC-303 is die voor een voor SF begrippen bizar hoog bedrag verkocht is. De vorige was ook al verkocht voor EUR 280 of zoiets idioots. Onbegrijpelijk. Wel handig als je er vanaf wil, alhoewel je je kan afvragen hoeveel mensen er na deze 2 nog een willen hebben voor dat geld!

Wat zou dan een betere plek zijn volgens jullie ? ik sta open voor suggesties hahaha :P :okdan:

En misschien bedoelen jullie verkeerde SUB-forum, of toch wel gewoon forum? dan ben ik helemaal benieuwd naar welk forum ik dan moet gaan?

subforum. Zet het waar je wil of laat het staan, voor mij allemaal best hoor. Het is toch maar het tigste draadje over te hoge prijzen. :)

Zouden er mensen zijn met zonder verstand van synths die ergens een TB303 hebben horen luiden en gehoord of gelezen hebben hoeveel die meer waard geworden is en denken, zo, die wil ik ook als investering en dan vervolgens dus eigenlijk niet de goede niet hebben, zeg maar.... Het is maar een idee (vermomd in een lange zin)

Woehoe een 303 voor 50 euroooooooo :D

Ik heb nog nooit een apparaat zo'n moeite met tempo horen hebben dan dit ding, vet klap, echt.

Ook wel bekend als Neppawiki of Fakewiki

Bieders die niet bestaan en voor die lui de prijs opdrijven
ook wel bekend als shil bidding
gekompleteerd door uiterst arrogante superimbecielen die zich veilingmeester noemen en er geschatte waarden aan toekennen terwijl ze niet worden gehinderd door enige kennis van zaken.

synth. gear is een van de vele fakerubrieken daar
ik kan er vele opnoemen

uiterst vaak staat het zogenaamd verkochte vod een week of wat later opnieuw te koop

STAY AWAY

Back