TR 808 gezocht

Status
Please reply by conversation.

moedars

www.moedars.com
Dag mede-synthers en 808 eigenaars..

Ook ik ben al een tijdje opzoek naar een TR 808, gelieve zonder modificaties.

Uit respect heb ik even gewacht met dit bericht aangezien meerdere leden deze zoektocht aan 't ondernemen waren.. maar gelukkig zitten ze momenteel waarschijnlijk achter hun 808 te genieten :okdan:

Daarnaast heb ik nu een 808 in bruikleen van een barmhartige maat, en dat heeft me al helemaal over de streep getrokken. :halleluja Dus heeft u een 808 in de verkoop, dan hoor ik het zeer graag. De prijs komen we vast en zeker wel uit.

Mocht u van een brabantse accent houden, dan kunt u me ook altijd bellen:

06 36 011 527

vriendelijke groet, Martijn

Ha nonklist, dank voor het meedenken.. ik heb 'm gisteren inderdaad al een PM'tje gestuurd. Je was me ook voor bij z'n vorige :P.. ik was te lang aan 't treuzelen 8~

Nu gaat mijn voorkeur juist uit naar een TR 808 zonder (midi) modificatie waardoor zijn huidig aanbod niet helemaal aansluit op wat ikzelf zoek, Ik heb wel even geïnformeerd of hij er misschien ook één heeft zonder modificaties.. dus we wachten maar af. Ik heb gelukkig geen haast :z

Ik kan me voorstellen dat Nonklist zeer tevreden is met z'n nieuwe aankoop, maar ik zal 'm eens een PM'tje sturen.

Heb je zojuist een reply gestuurd op je PM. Ik heb de indruk dat die kerel uit Parijs zeer regelmatig 808's heeft. Zou hem even bellen, super aardige kerel.

Na een heel tof gesprek met Nonklist, en contact met onze man in France ben ik desondanks nog steeds opzoek naar de 808 sonicboooeeem..

kick.

Gelieve zonder midi-modificatie.

Status
Please reply by conversation.
Back